Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1444 ggr
Larissa
12/18/14, 10:18 AM

Tips på låtar!

Jag behöver lite låttips känner jag haha! Vill ha tips på låtar som är lite mer sorgliga.

Känns som att jag inte har så mainstream musiksmak, inte sånt som går på radion oså, så liksom inte låttips på typ One direction eller typiska "radiolåtar".

Några artister jag tycker om är:

Yung lean, odd future, the 1975, urban cone, arctic monkeys, the kooks, lana del rey, kent, broder daniel osv men känns som att jag har lyssnat så mycket på typ alla deras låtar haha..

Är det någon här som har ungefär samma musiksmak som jag o kan säga några bra låtar haha? Ni behöver inte länka eller så utan de räcker att bara skriva låtnamn och artist. :)

Är väl förhoppnignsvis fler som har liknande muiksmak som jag så att fler får nytta av tråden!

Annons:
dansafastingenser
12/18/14, 9:52 PM
#1

lyssna på håkan hellström, laakso, the neighborhooud typ (sweater wheater) och KENT!! Kent är värsta suicidemusiken som jag jämt lyssnar på :)

/äckligt anonym.

Larissa
12/18/14, 11:26 PM
#2

#1 hehe ja Kent skrev jag :) älskar dom och de har inte en enda låt jag inte hört! The neighbourhood och håkan Hellström har jag oxå koll på i princip alla låtar haha men glömde skriva de :) Laakso har jag dock inte ens hört talas om så får lyssna nu, tack för tipsen ändå!

Hippieelsa
12/19/14, 1:14 PM
#3

Vet inte riktigt vad de där artisterna du skrev om är för några men några som typ bara har sorgliga låtar är [ingenting]

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

Upp till toppen
Annons: