Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 2087 ggr
jojjon
2014-12-22 00:43

Kompis pojkvän har gjort slut

Som rubriken säger, min bästa kompis pojkvän har gjort slut. Hur ska jag finnas för henne på bästa sätt?? Har såklart sagt till henne att jag finns där för henne. Tycker sånt här är så svårt.. Några tips? :)

Annons:
Lexie82
2014-12-22 00:45
#1

Jag tror att hon mest behöver någon som lyssnar. Du behöver nog inte säga eller göra särskilt mycket mer än att erbjuda ett öra och en axel.

Carrosh
2014-12-22 00:47
#2

Visa att du finns där, lyssna när hon behöver prata, dra med henne ut på upptåg när hon behöver tänka på annat, ha en axel ledig att gråta mot. Det allra bästa är just att bara finnas där, kanske åka över och muntra upp med lite käk och film kanske? Eller hitta på något kul nu de första dagarna, så hon får tänka på annat mellan varven också? Man behöver ofta både gråta en massa och göra kul grejer de första dagarna.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

jojjon
2014-12-22 01:17
#3

Tack så mycket för tips. Är så rädd att hon känner att jag tränger mig på men vi har varit vänner sedan barnsben (6års ålder) och vi är nu 19 och vi har varit väldigt nära i 8 år och gör allt tillsammans och vi pratar om allt så tror nog att hon säger till vad hon vill :) hoppas på det iaf… Usch! :(

Upp till toppen
Annons: