Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 952 ggr
[Nettan120]
12/23/14, 11:14 AM

Ledsen sambo ingen jul hos svärföräldrarna

Det blir ingen jul hos hans föräldrar pga att jag är rädd att få ångest där och är rädd för att träffa nytt folk som jag inte känner så länge som en dag och lite mer. Nu är min sambo jätte ledsen han tror att julen är förstörd men jag vet att vi kan få en lika bra jul här hemma med Tassen. Är nu ledsen för att jag gjort min älskade sambo ledsen men jag sa till han att han får åks och jag stannar hemma.

Annons:
Fridaaaa
12/23/14, 11:16 AM
#1

Ångest kan man ju inte hjälpa och väljer han att stanna hemma med dig så är det hans val.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Aleya
12/23/14, 11:33 AM
#2

Av egen erfarenhet så skulle jag göra en kompromiss. Jag skulle följa till föräldrarna och kanske stanna i 4 timmar. Detta för att inte din ångest ska vinna över dig. Att isolera sig är inte svaret vid ångest. Bara ett tips. Och vem vet, du kanske får det kul. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

00eme05
12/23/14, 11:50 AM
#3

Okej detta är mycket OT nu! Men jag måste fråga, är Tassen din kanin? :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Halcyon
12/23/14, 11:51 AM
#4

Precis som #2 säger så kommer man aldrig över ångest om man inte "utmanar" den. Man bygger snarare upp den mer och mer ju mer man undviker att göra de saker man får ångest för. Vad är det värsta som kan hända om du nu skulle åka till hans föräldrar och träffa lite nya människor? Jag är säker på att du skulle ha trevligt!

we're always chasing that paradise

kanina90
12/23/14, 11:54 AM
#5

Kan ni inte fira jul på var sitt håll då? Att han är med sin släkt och du är med din släkt?

Jag förstår om han blir jättelessen att inte fira med sin släkt.

Fridaaaa
12/23/14, 12:17 PM
#6

#3 Tassen är hennes kanin ja.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Nettan120]
12/23/14, 2:16 PM
#7

Min sambo valde att stanna pga jag skulle vara hemma och då valde han själv att stanna för sin sambos skull då jag

Fridaaaa
12/23/14, 2:24 PM
#8

#7 Ja väljer han det själv så är det väl inget att vara ledsen över för någon av er anser jag eftersom det är självval?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Aleya
12/25/14, 1:01 PM
#9

#7 var ni hemma då?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Nettan120]
12/25/14, 6:46 PM
#10

Aa en super mysig jul :) Med snö som föll ner med pricken på allt ;)

Upp till toppen
Annons: