Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 925 ggr
Nirvana_Ophelia
2014-12-25 16:45

hatar mig själv och vill dö.

Har sånt självhat att jag inte tål att någon tycker om, gillar eller älskar mig.  Ibland hatar jag mig själv, så mkt att jag spyr.  Jag hatar, hatar, hatar mig själv.  Vet inte vad jag ska göra, förutom att söka hjälp och det är så jättedåligt med mig att jag inte vill må bra länger. Har vant mig vid mörkret så mycket att jag tycker om det och inte vill härifrån.  Skulle aldrig älska mig själv eller låta någon annan göra det.  ALDRIG.   Det finns ingen som hatar sig själv så mkt som mig.  NONE.

Jag älskar självhatet. Det är det enda jag gillar med mig själv. Jag vet, sök hjälp,  var rädd om dig, älska dig själv…men klarar inte av det.

Annons:
Michaela-N
2014-12-25 16:49
#1

vad är det du inte klarar av? Det är bättre att du ringer någon du kan prata med. Bris stödtelefon har öppet fram till 21, tel nr 116 111. det är gratis

Aleya
2014-12-25 16:49
#2

Jag tror detta kanske skulle passa på http://psykologi.ifokus.se/ eftersom detta är ett forum för tonåringar och du är vuxen.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Nirvana_Ophelia
2014-12-25 16:51
#3

Att gilla mig själv…har aldrig gjort det. Det var bättre när jag var yngre, men inte nu.

Michaela-N
2014-12-25 17:01
#4

Du måste först hjälpa dig själv innan någon annan kan hjälpa dig.

Upp till toppen
Annons: