Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1023 ggr
hund_katt
2014-12-25 17:26

Kanske äntligen får träffa honom!!

Träffade en kille på ett scoutläger i somras. Vi blev jättebra vänner på bara en dag, och kunde berätta lite mer 'personliga' saker för varandra, som vi kanske inte säger till vem som helst. T.ex familje- och skolproblem. När veckan var slut och vi skulle hem till våra städer igen, grät jag nästan för jag vet att vi kommer typ aldrig träffas igen. Han bor ca 50 mil ifrån mig… Jag var väll lite småkär i honom, men han har redan flickvän, och skulle inte funka mellan oss eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Och jag är glad för hans skull för dom två älskar verkligen varandra, och jag skulle väll nästan gråta om dom gjorde slut.. Haha. jag vill inte vara kär i honom, för det är bara jobbigt att vara olyckligt kär, och skulle vi bli ihop, och senare gör slut, så skulle jag aldrig kunna stå ut med att vi inte är vänner mer. När man gör slut så brukar vänskapen också ta slut liksom. Han är den bästa vän jag någonsin haft. Och vi blev så bra vänner på bara två dagar. Vill inte att den förstörs. Även om den blir svagare efter att vi aldrig träffas eller ens skriver med varandra, så vill jag inte att den bryts. Mina känslor för honom börjar försvinna, alltså kärlekskänslan. Vilket är skönt, för jag saknar inte honom lika mycket. Men ibland när jag tänker på alla roliga stunder tillsammans på scoutlägret så får jag tårar i ögonen för jag saknar honom, och vill göra allt för att få träffa honom igen. Jag kunde verkligen vara mig själv med honom. Och han påminde alla hela tiden att man ska vara sig själv och inte bry sig om hur andra vill se ut osv. Precis som jag c: Eller… Asså vet inte om jag var kär. För när jag tänkte på att jag träffade honom, haha, brukade dagdrömma lite om det xD, så kändes det som att jag träffade en kändis. Alltså som jag träffade min idol. Antar att han då är min idol, haha, så vet inte om jag är kär eller inte. Men jag älskar(som vän iaf, omsagt vet jag inte om jag var kär) honom innerst inne, det vet jag att jag gör, bara att jag inte känner känslorna nu, och skulle offra mitt liv för honom utan att tveka. Nu i februari så finns det en chans att jag får träffa honom. Ska på konsert några mil söder om där han bor, och mamma sa ja när jag frågade om vi kunde åka dit samtidigt. Jag känner inte samma värme i kroppen längre som jag hade gjort om detta hände för ca två månader sedan, men jag är ändå så lycklig för att kanske få träffa honom. Eftersom jag ska till konserten så tror jag att chansen till att vi träffas är stor. Vi brukar inte skriva så mycket med varandra. Han är liksom ute rätt mycket med kompisar och sover över med sin flickvän typ varje helg. Så är typ en på miljonen att han har tid till att skypa eller nåt. Och han är typ aldrig inne på mobilen. Sen när han väl är hemma så spelar han LoL, och då vill han inte bli störd xD Jag ville bara skriva av mig lite. Har inget att göra heller så ja.. Förlåt för långt inlägg c:

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Vovisch nr2
2014-12-27 23:41
#1

Hoppas att du iaf får träffa honom igen! :)

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Nirvana_Ophelia
2015-01-01 19:11
#2

ja, hoppas verkligen ni får ses igen!

Upp till toppen
Annons: