Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 1180 ggr
fsigge
12/25/14, 9:16 PM

Inga vänner

Hej alla!

Nu när jag börjat i sjuan har allt blivit så jobbigt😮. I sexan gick jag men 5 andra tjejer som jag kunde hänga med, men som jag inte tyckte var så roliga men jag hade ju inget val för att jag inte hade några andra vänner.  Jag längtade till sjuan då jag skulle byta skola, få ny klass och nya vänner. Min dumma lärare i sexan tyckte att vi var så himla bra vänner med varandra så hon satte alla tjejer i samma klass i sjuan också.

Nu när jag går i sjuan går jag i samma klass som dom, och några fler. Det finns bara en enda tjej som jag verkligen är bra kompis med, resten är verkligen inte min typ och jag kommer nog aldrig bli vän med dom.

Men ändå när jag har min vän så känner jag mig ensam. Hon min vän har ju andra vänner i andra klasser och skolor och är på G med en kille.

Det känns jättejobbigt och jag vet inte vad jag ska göra. Tack❤️

Frida

Annons:
[Yllhilda]
12/25/14, 9:37 PM
#1

Ni har inte fått elevens val än? Man brukar ju blanda klasserna då och där kanske du kan få lite nya kompisar. 🙂

Flöffo
12/25/14, 11:07 PM
#2

Försök bli vän med någon annan från en annan klass om det är möjligt? Jag har inga vänner i min klass (jo en tjej som jag umgås med lite, men hon är med niorna så fort hon får chansen) men jag har fått en bästa kompis i parallellklassen. Vi träffades på en idrottslektion men har just nu även hemkunskap tillsammans. 🙂

//Flöffo

Upp till toppen
Annons: