Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1286 ggr
strong.ale
12/28/14, 10:28 PM

böcker

Boktips! Deckare/romantik och med lite spänning :) Några tips?

Annons:
Flöffo
12/29/14, 12:07 AM
#1

Kanske "Min mormor hälsar och säger förlåt"? Jag tycker den är jätte bra, men det kanske inte riktigt är det du söker?

//Flöffo

silversvan
12/29/14, 8:00 AM
#2

Om du vill ha romantik och kärlek så skriver Katarina von Bredow bra ungdomsböcker i det temat, ett stort tips!  Annars läser jag själv mest Thrillers/mordböcker och det kanske inte är direkt det du menade med lite spänning? :)

Naathaliiiie
12/29/14, 10:05 PM
#3

''sankta psyko'' :) jättespännande och jättebra!


Biancaa
12/29/14, 11:06 PM
#4

 the fault in our stars och paper towns av John Green är underbara.

vet inte riktigt om det är rätt genre, tfios är romantik iallafall, paper towns är typ mystik.

Moalinn
12/29/14, 11:41 PM
#5

Om du vill ha ungdomsböcker så rekomenderar jag Magnus Nordin, främst Prinsessan och Mördaren och Svart Drama men han har många andra bra böcker också.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Whippet
12/30/14, 12:57 PM
#6

Cirkeln (serier) Är bra! Tror det är 3 böcker för har läst 2 av dom men väntar på att få den tredje :) SUPER bra!

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
strong.ale
12/31/14, 2:49 PM
#7

Mord och thriller är också intressant

Kadoor
12/31/14, 2:56 PM
#8

#6 Serien heter Engelsforstrilogin  ^^
Älskar den serien, läser andra boken just nu!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Nirvana_Ophelia
1/1/15, 6:42 PM
#9

Amanda Hellberg-Döden på en blek häst. Och Tistelblomman om Maja Grå  och hennes pojkvän Jack Winter, som träffas pä en konstskola då Majas mamma blivit mördad lämnar Maja Sverige för Oxford. Där stöter hon på det övernaturliga i form av spöken, både av hennes mamma och tjejer som dog av mystiska omständigheter på skolan,  under en fest där absint intogs…Maja kommer ett brott på spåren, ska hon finna mammans mördare och finns ondskan mitt ibland dem? En ungdomsbok och kriminalthriller.

Whippet
1/2/15, 2:34 PM
#10

#8 Aha okej :D

Maze runner är verkligen en bra bok den också!

I'm out Vilar huvudet i handen

nadilda
1/2/15, 5:04 PM
#11

Jag är väldigt förtjust i deckare av Lars Kepler, härligt hemska och galet spännande!

strong.ale
1/7/15, 12:11 AM
#12

Väntar på The mazerunner från biblioteket :)

Upp till toppen
Annons: