Annons:
Etikettövrigt
Läst 585 ggr
StPe97
2015-01-02 21:51

The Fooo...

Så lets talk about The Fooo. Det var inte meningen att tycka om de… Men börjar sakt gilla de mer och mer, började ju med att min bästis började bli en "foooer" och sätter på deras låtar hela tiden, de tycker jag e bra o lägger till på min spotifylista, sen lyssnar jag på deras låtar all the time. Och söker upp de på google, och följer de på insta, och jag liksom tycker om de nu. Men… Jag vill inte vara en sån där "Foooer" , en vanlig tonåring som älskar de fyra killarna, jag vill inte vara en sån, för att, för då är jag ju bara en foooer, och osynlig för de, de vet ju inte att jag finns, som en fis i rymden ungefär. Jag vet inte ens vad jag vill med inläget men….. Hur ska jag " uttrycka mina känslor"? Någon som förstår mig.? Vill inte ha en idol, för de vet inte att jag finns, och de känns jättehemskt att inte träffa ens idol då Och somsagt vill inte vara ett sånt typiskt fan som går på konserter och hänger efter de, och skriker när man ser de osv (nu menar jag inget illa då) O skönt att få ur mig detta plus. Och det känns så dåligt på nåt sätt att tycka att de är så jäkla snygga . Spec Omar, det gör liksom inget bättre, kmr ju aldrig få träffa de och så

Annons:
00eme05
2015-01-03 00:15
#1

vill du inte att dem ska vara dina idoler, så är det ok att gilla deras musik och utseende

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[ThisIsWheels]
2015-01-03 15:30
#2

Håller med #1 :) 

Man kan tycka om musiken men man behöver inte nödvändigtvis Fangirla :D

Upp till toppen
Annons: