Annons:
Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 1627 ggr
[Tilde]
1/10/15, 2:16 PM

Träningskläder

Var köper ni träningskläder någonstans (linnen, T-shirts, sport-bh, tights, osv.)? Gärna i olika färger och till bra pris såklart. 😃

Annons:
[Outlawly]
1/10/15, 2:34 PM
#1

Sportamore och zalando brukar ha bra grejer och ofta rabatter :) Nelly Ellos kan också ha något :)

[rumelle]
1/10/15, 3:45 PM
#2

Gekås

Fridaaaa
1/10/15, 3:48 PM
#3

H&M
Gina tricot (dock mest rosa just nu tyvärr men när de har andra färger med)
Tradera

främst

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[cameradetails]
1/10/15, 4:08 PM
#4

H&M :)

[Blueberry8]
1/10/15, 4:19 PM
#5

H&M, Stadium, Intersport.

[Tilde]
1/10/15, 4:52 PM
#6

#1 Sportamore hade jag glömt bort, tack! :) Nelly gillar jag också, beställde ett linne däreifrån idag faktiskt. 😃 Ska kolla in Zalando också.

#2 Dit kan jag tyvärr inte åka..

#3 Ja just ja, Gina kan jag ju spana in :) Ska också kolla mer på H&M men tycker aldrig att jag hittar något bra där.

Stadium har jag kollat på och de är super för tights och grejer, men tycker inte de har tillräckligt med färgglada linnen och sånt. 🤔

Annons:
Flöffo
1/10/15, 8:32 PM
#7

Brukar köpa leggings på Cubus, annars har jag ingen speciell affär :)

//Flöffo

[Tilde]
1/10/15, 11:55 PM
#8

#7 Hmm finns inte Cubus här tror jag, men får nog kika in när jag är i Malmö någon gång. 👍 Vill gärna ha nya tights och eventuellt ett linne och SKOR! Fast det kommer jag inte ha råd med på ett tag, haha. Träningsskor är så dyra…

Flöffo
1/11/15, 12:10 AM
#9

#8 Okej. På våran cubus finns massa olika träningskläder, linnen, tights o.s.v :)

//Flöffo

[Tilde]
1/11/15, 12:18 AM
#10

#9 Ja jag har tidigare sett sport-bh:ar där också :)

Tipsi3
1/11/15, 8:43 AM
#11

Har du något stadium outlet nära dig? Köper det mesta på stadium till min gymnastik, var inne på en outlet nyligen och det är verkligen en STOR skillnad i pris! Så om du vill ha billiga skor så prova att kolla in stadium eller Intersport outlet! :)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

[SisselaJ]
1/11/15, 10:09 AM
#12

Sportamore är typ det bästa som finns ;) personligen gillar jag inte HM och Ginas träningskläder för kvaliteen är ganska obekväm att träna i. Stadium är min favorit bland butikskedjorna. Interner är väl dock det bästa!

Fridaaaa
1/11/15, 10:16 AM
#13

#12 Jag har bådesportBH och linne från H&M, supersköna! Men kanske mer smaksak 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Tilde]
1/11/15, 11:21 AM
#14

#11 Nej det tror jag inte, får kolla upp! Annars finns det i Västerås, så dit skulle jag möjligen kunna åka nästa gång jag hälsar på familjen. 🙂 Tack för tipset!

#12 Jag minns när jag skulle kolla tights på H&M och det var ett stort hål i dem innan jag ens fått på mig dem (alltså ej orsakat av mig). Beslutade mig för att inte köpa tights där då. 😛

Sport-bh vill jag helst ha speciella märken och då helst med kupstorlek. De andra passar inte mig eller ger inte rätt slags stöd.

Upp till toppen
Annons: