Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 2383 ggr
pennydog
1/13/15, 5:21 PM

Mår så himla dåligt (X)

Hej jag har mått så himla dåligt den senaste tiden. Flash backs och sånt har kommit upp i mitt huvud och jag har fått panikattacker. När jag var 6 år började det 2 nya tjejer i min klass. Dom var helt ok det första  året men när vi börja i ettan så  börja en av tjejerna slå människor både elever och lärare. Jag blev snabbt "bästis" med henne men det var det inte jag som bestämde utan hon och lärarna. Problemet var att jag oxå blev slagen och misshandlad nästan varje dag och lärarna brydde sig inte ett skvatt. Jag kunde dyka upp med ett helt blodigt ansikte eftersom hon hade tagit mitt huvud och dunkat det i stenar men dom sa att jag bara hade ramlat när jag sa att det var hon. Jag fick inte vara med någon annan för då blev hon shit arg och slog mig. Jag fick höra gång på gång att det var mitt eget fel eller att jag hade ramlat och till slut trodde jag på det. Jag trodde att det var normalt eller att jag hade gjort något. Samma år så dog min bästa vän i cancer och jag blev så himla lessen och sluta prata eller göra motstånd när hon slog mig. Det året var nog det värsta året i mitt liv.  I trean så bytte jag  skola och  det blev något bättre men jag hade inte inte en aning hur man skaffa vänner men till slut så hade jag ändå hittat min bästa kompis och det blev bättre. Jag börja på fritidsklubben  och eftersom jag kände några där så blev jag ganska snabbt kompis med dom där. Det jag inte visste då var att jag hade klivit rakt in i helvetet. Det var bråk och alla kallade alla för hora och mobbade ut människor totalt. Samma år dog min farfar. Den människan som stod mig närmas och som jag älskade mest på hela jorden. Efter det trodde jag att jag inte skulle stå ut mer och det var då alla självmords tankar kom. Jag var då 10. Jag stod ut i ett år till och när jag gick i femman så börja mina bästa kompisar stöta ut mig. Under hela den här tiden har jag haft ett självskadande beteende men nu blev det värre. Jag slutade äta och gick ner 10 kilo på 3 månader för jag var så himla osäker på min kropp och för att jag var så himla deprimerad. Nu har jag bytt skola igen och det har blivit bättre men under hela den här tiden har jag skolkat VÄLDIGT mycket och ligger efter i det mesta. Jag pratar med en kurator men blev så sårad av honom. Jag har pratat med skolsyster oxå om att jag stoppar in en penna i min handled (låter jätteknäppt jag vet) och en dag efter det så sa hon att hon skulle ringa mina föräldrar och säga det och att jag har svårt att äta och att han(kuratorn)  oxå skulle göra det. Jag blev så arg och knacka på hos honom och fråga vad han höll på med för han hade inte sagt något när jag berätta allt detta för honom utan han hade bara sagt att han hade tystnadsplikt. Jag har pratat med min pappa men det känns inte riktigt som om han förstod. Jag är nu 12 och detta skedde i en period på 5 år och vissa grejer pågår fortfarande.

Jag vet inte riktigt vad jag vill komma med denna text. Jag vill bara skriva av mig. Detta blev en jättelång text förlåt för det.

Annons:
sagisen99
1/13/15, 8:03 PM
#1

Tack för att du vågar dela med dig, har gått igenom liknande saker i samband med otrohet och min ätstörning

powerade
1/14/15, 12:36 AM
#2

Ouff så himla tragiskt att någon ens ska behöva stå ut med något sådant:( du får försöka ställa dig stadigt på fötterna även om det inte är det lättaste alla gånger.. Fastän jag inte har någon aning om vem du är så är du alltid välkommen att skriva ♡♡

Denna kommentar har tagits bort.
dansafastingenser
2/3/15, 8:51 PM
#4

#1 Jättedjupt och modigt av dig att berätta.

#3 varför gjorde du det? Var det för att du mår dåligt eller för att du ville testa?

/äckligt anonym.

pennydog
5/10/15, 10:08 PM
#5

skär jag mig för uppmärksamhet? Vill bara att en lärare eller kompis ser o att dom frågar hur jag mår… Försöker prata med dom men rädslan att bli bortviftad är för stor. Vill bara att dom ska titta på mig bakom fakeleendet o fråga hur jag mår. Se ärren o få mig att prata. Men ingen ser… Allt shit om att man är stark kan dra åt helvete är inte stark utan måste bara ta mig igenom de.

Corneliasophia
5/12/15, 8:31 AM
#6

Gud va hemskt:( kram på dig❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: