Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 815 ggr
[Tilde]
2015-01-14 18:23

Många inlägg om vikt

Kära medlemmar,

På sistone har det varit väldigt många inlägg om vikt, träning, bantning, osv. Det är självklart positivt att man vill träna och äta nyttigt och få en vikt som ens kropp mår bra av (om man är överviktig från början vill säga). Däremot är många som skriver om dessa ämnen redan väldigt smala vilket gör mig och många andra medlemmar lite oroliga. Ätstörningar av olika slag är vanliga hos ungdomar och detta är inget vi vill förstärka här på forumet. 

Eftersom jag inte har tid att läsa alla inlägg här på sajten vill jag gärna be er medlemmar hålla koll på om ni ser något oroväckande - men tänk på att vikt och längd är väldigt individuellt och bara för en person tycks väga lite jämfört med dig själv eller andra du känner med samma längd betyder det inte att personen i fråga är sjuk. Det är såklart inte förbjudet att skriva om bantning för en smal människa, men går trådarna över i det extrema vill jag gärna att ni PM:ar mig och berättar om detta. På samma sätt har vi noll tolerans mot inlägg som pratar positivt om droger, trots att detta inte är en skriven regel här på TiF. Allt för att skapa en god och trivsam stämning där vi alla tar hand om varandra och vill varandras bästa. 🌺

Annons:
VampireGirlElvira
2015-01-14 19:07
#1

Väldigt bra inlägg. Bra jobbat. :)

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

[jenny-]1
2015-01-14 22:51
#2

Bra att ni sajtvärdar reagerar! :) Känns tryggt.

[EmmiieErixon]
2015-01-15 15:43
#3

LIKE 🎈

Fridaaaa
2015-01-15 18:43
#4

👍

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: