Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 2204 ggr
Whippet
1/21/15, 8:23 PM

Vad vill ni bli?

Hej Undrar vad ni vill bli när ni blir "stora" Har en stark känsla av att jag vill bli Polis, nästan bomb säker på att jag kommer bli det :) så vad vlil ni bli? ;)

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
[EvelinaL]
1/21/15, 8:24 PM
#1

Drömmen är att bli egen företagare.

[Tuulikki]
1/21/15, 8:26 PM
#2

frisk

Lizelda
1/21/15, 8:29 PM
#3

Rättsläkare

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[rumelle]
1/21/15, 8:29 PM
#4

Tandläkare.

Inkanyezi
1/21/15, 8:35 PM
#5

Jag har ätit krumelurpiller och läst ramsan, så jag blir aldrig "stor".

"Fina lilla krumelur, jag vill inte bliva stur."
(Astrid Lindgren, Pippi Långstrump i Söderhavet)

xEmmsix
1/21/15, 8:43 PM
#6

Ändrar mig hela tiden, var inne på Pilot ett tag men nu vet jag inte, men jag vet att jag vill resa runt mycket ;]

Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!GladSkrattarGapskrattar

Annons:
Kadoor
1/21/15, 8:46 PM
#7

Jag har alltid funderat på veterinär, ända sedan jag var ganska liten. Nu när jag går gymnasiet har jag dock börjat tänka i andra banor, efter hand nu när jag har fått lära mig mer och har läst på mer om yrken osv. Men jag vet inte riktigt, framtiden får avgöra vad jag gör haha.

Först och främst vill jag i alla fall få möjlighet till att hjälpa sjuka, utrotningshotade, skadade, utsatta/misskötta djur, speciellt utomlands. Jag älskar att hjälpa andra, och när jag får någon att må bra mår jag bra själv. Det viktiga för mig är att de i min närhet mår bra, så mina vänners och min flickväns känslor & mående går före mitt. 
Vill åstadkomma någonting i framtiden, vill känna att jag har påverkat världen på ett bra sätt!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

felle-j
1/21/15, 8:48 PM
#8

Jag vill bli flygtekniker. Har också varit inne på pilot men det verkar inte vara något vidare yrke och alldeles för dyrt/jobbigt att komma dit. Får flyga privat på fritiden istället. Flyg ska jag i alla fall jobba med!

Skogsraah
1/21/15, 8:55 PM
#9

Jag vill lyckas med ett band. Antingen det jag sjunger i nu eller något annat. Sedan vill jag bli lärare, kurator eller studie- och yrkesvägledare 🙂Att bli någon typ av författare på sidan om hade suttit fint också…

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

00eme05
1/21/15, 9:28 PM
#10

Regissör👌 vill helst lyckas bakom kameran, vara den som fixar allt med filmen, eller ja, ser till så det blir fixat. Problemet är att jag gillar att klippa filmen, filma, skådespela, fixa till allt manus o.s.v så måste lära mig arbeta med andra xD

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Flöffo
1/21/15, 9:53 PM
#11

Smådjursveterinär c:

//Flöffo

[Howres]
1/21/15, 10:26 PM
#12

Vill bli antingen pilot eller Viltvårdare :)

[EmmiieErixon]
1/21/15, 11:15 PM
#13

kurator eller hjälpa folk som har det svårt, egenföretagare, jobba med mode och skönhet vet ej vill så mycket!

Annons:
[Mathildaqdt]
1/21/15, 11:41 PM
#14

Jag vill bli en enhörning :D

PartyPinglansParty
1/22/15, 2:25 AM
#15

vill bli kirurg!

Cahira
1/22/15, 4:56 AM
#16

Jag trodde verkligen att någon skulle svarat "större" 😛

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Birkis
1/22/15, 1:53 PM
#17

Jag ska välja gymnasium vilken dag som helst nu och det kommer sluta med att jag kommer köra timmerbil, frågan är bara vilken skola…

// Birkis

panini
1/22/15, 2:44 PM
#18

Vet inte..

MissanTissan
1/22/15, 4:24 PM
#19

Jag vill starta min egna räddnings organisation åt alla djurtyper i USA. Ta in hemlösa och vanvårdade djur.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Quirinia
1/22/15, 4:49 PM
#20

Kriminalpolis och jobba med mord osv

Annons:
Mika-S
1/22/15, 5:11 PM
#21

Hundförare inom polisen eller Försvarsmakten.

Sajtvärd för Valp & unghund

Mvh Mika

[Tiwi11]
1/22/15, 8:59 PM
#22

Jobba med rymden eller inom marinen.

[Roftic]
1/22/15, 9:19 PM
#23

Största drömmen är att bli pilot inom Flygvapnet… Eller flygtekniker.

LitenEstelle
1/22/15, 9:37 PM
#24

Största drömmen (sedan jag var 5 år) är att bli författare. Dock ska jag utbilda mig till bibliotekarie och jobba inom det och skriva på min fritid!

(e.s.) 

LeeKnow
1/22/15, 10:10 PM
#25

Nästan vad som helst med djur. Helst veterinär 

Kan annars tänka mig att bli polis.

Naathaliiiie
1/22/15, 10:35 PM
#26

förskollärare! :)


Bamsegullet
1/23/15, 12:11 PM
#27

Jag har några yrken jag funderar mest vid, men ändrar mig typ hela tiden ;) Mäklare är ett av dem, har varit lite inne på det ganska länge då jag tycker det verkar roligt, främst att träffa människor på visningar och sedan kanske man träffar dem på mataffären osv.. Psykolog tycker jag låter sjuuuukt spännande, men vet inte om jag skulle klara av att höra alla hemskheter folk gått igenom.. Sen har jag ju ett brinnande intresse för djur och skulle jättegärna vilja jobba med dem, helst hjälpa dem som råkat illa ut. Jag vill nog allra helst bli en som hämtar djur från dåliga hem och sedan tar hand om dem till dem finner ett bra omplacerings hem :) Ni vet sånna i djurskyddarna på tv xD

Annons:
[MikeW]
1/23/15, 3:36 PM
#28

Konstnär eller något inom den kreativa linjen, vill skapa saker iaf :)

Regiina-c
1/23/15, 5:07 PM
#29

kriminolog eller polis :)

Afturelding
1/23/15, 5:25 PM
#30

Jag har äntligen hittat rätt och pluggar nu till fritidslärare 🙂 Så småningom vill jag fortsätta plugga och börja forska om fritidshemspedagogik!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[EllenAlicia]
1/23/15, 7:05 PM
#31

jobba med något som är med rita och sånt :p

powerade
1/23/15, 9:10 PM
#32

När jag var litet ville jag bli veterinär, men gett upp den drömmen då det är jäkligt svårt att bli och vissa gånger är det ett rätt vidrigt yrke:$ Men en annan dröm just nu är att dra iväg och jobba med vilda djur… å ta hand om dom å se så dom mår bra:$

Wenniz
1/23/15, 9:12 PM
#33

Djurskyddsinspektör

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
[Pomelo & Gigi]
1/23/15, 10:37 PM
#34

#7 det är precis vad jag vill bli jag är bara 13 men vet exakt vad jag ska göra när jag blir "stor" jag ska gå Natur på gymnasiumet sen ska jag volontär arbeta på ett djurhärbäge i Amazonas sen ska jag söka in till Veteinär utbildningen i Uppsala. Sen vill jag jobba som djurpolis i USA men min största dröm är att starta ett "zoo" för utrotningshotade (helst amurleopard) djur men det ska vara större hängn och rovdjuren ska få jaga. Ja jag vet precis vad jag vill men just nu vill jag bara bli äldre

Annons:
[hamster-expert]
1/24/15, 12:58 AM
#35

Vill antingen forska om djur, typ etolog eller zoolog, helst om vargar eller hundar, eller hjälpa djur som djurskyddsinspektör, min största intresse är hundar, så vill verkligen hjälpa eller jobba med hundar!

Ellys
1/24/15, 11:19 AM
#36

Något inom djur, tex djursjukvårdare (ej veterinär då det verkar krävas mycket höga betyg), viltvårdare eller djurskyddsinspektör. Ska ju börja gymnasiet snart så det blir spännande :)

Promenadmatte
1/24/15, 4:10 PM
#37

Nörd som jag är så har det vart veterinär sedan jag var 6 år ungefär :P

Annars kan jag tänka mig djursjukskötare eller något inom hundområdet! Jag läser djur/hundlinje på gymnasiet nu och det är verkligen min grej iallafall :)

Bit inte när det räcker att morra.

C4NCERiNHALE
1/24/15, 10:23 PM
#38

narkotika hundförare :)

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

wimla01
1/24/15, 10:53 PM
#39

Florist :)

[Lollo 97]
1/25/15, 9:33 AM
#40

Det var en svår fråga. Har 3 jobb som jag tycker verkar intressanta/roliga. Veterinär, sångerska eller skådespelerska :)

GerbilHund
1/27/15, 5:22 PM
#41

Jag vill bli lärare, svenska lärare

Annons:
Cochon
1/27/15, 7:36 PM
#42

Hmm, ja… jag vill räkna matte… 😃typ det 😛ska plugga civilingenjör teknisk matematik nu efter sommaren så får jag se vad jag vill göra sen. 🙂
Plan B: Om matematiken inte gör mig lycklig ska jag läsa till veterinär på lantbrukssidan, det hade varit as häftigt.
Plan C: Mekaniker, helst traktorer, så himla kul! 😃 vågar dock inte riktigt söka till det, då det känns som att sånt ska man fixa i gymnasiet, och jag är nästan klar med gymnasiet… Men men, kanske det blir detta tillslut ändå. 😊

#41 Hahaha, ja sånna behövs det också, tyvärr. 😉😉 (gillar inte språk 😛)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[SophD]
1/27/15, 7:43 PM
#43

Hundförare inom polis eller försvarsmakten 🙂

panini
1/27/15, 10:01 PM
#44

Tror att jag vet nu! Det är lite planerat att jag ska få en hund till sommaren och då vill jag att vi ska bli ett besökshundsekipage!  Därför har jag valt att söka till Naturbruk- inriktning Hund 😃

ennycc
1/27/15, 10:17 PM
#45

Vad många som ville jobba med djur :)

Jag vet ännu inte vad jag vill bli, sjukt jobbigt då jag går andra året på gymnasiet nu. Men funderar på psykolog (el liknande) eller kanske lärare, vill hjälpa folk. Dock räcker nog inte mina betyg till att bli psykolog

Lia
1/28/15, 1:43 AM
#46

Jag har fokus på sjuksköterska och sedan vidare till antingen barnsjuksköterska, barnmorska eller SOS-sjuksköterska. Men min "dröm" är ändå att starta en hunduppfödning samt hunddagis en dag.

Cochon
1/28/15, 8:28 AM
#47

#44 Är det Bollerups nya linje du ska söka till? :-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

panini
1/28/15, 1:08 PM
#48

#47 Faktiskt inte. Visste inte att dom hade en hundlinje :) Har sökt till Real gymnasiet :)

Annons:
taylor__lambert
1/28/15, 3:22 PM
#49

lyckas jag inte komma in tillbaka på gymnasiet. Ja då får jag väl nöja mig med att bli större då. 😛

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Stortroll
1/28/15, 4:30 PM
#50

Förskolelärare! Älskar att hjälpa till med mina kusiner (äldsta 5 år) och har vetet det i ett år nu. men går i femman nu så…

Titta gärna in här ---> Min blogg

Daehyun_cheesecake
1/28/15, 4:57 PM
#51

när jag var liten ville jag bli arkeolog…. xD
Efter gymnasiet funderade jag på 3D animering, men det har nu ändrat riktning till förskollärare :)

Blogg: http://nouw.com/KpopLove

Cochon
1/28/15, 7:28 PM
#52

#48 Jaha, haha, trodde nästan att det har Bollerup du skulle söka till. Änså länge har de ingen hundlinje, men du jobbar för fullt för att starta upp en nästa år. :-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Mysan_
1/29/15, 7:54 AM
#53

Veterinär eller ridlärare samt vara funktionär i en ridklubb och hjälpa till i stallet 🙂

snowfake
1/29/15, 11:22 AM
#54

Jag vill bli modell och jag vill även hålla på med musik 🙂😎älskar musik sjukt myket 😍

sobel
4/12/15, 2:40 AM
#55

No-lärare på högstadiet eller någon ingengör inom biokemi. Bara det är naturvetenskapligt. Jag praoade på naturhistoriska riksmuséet och jösses vilken upplevelse!! Det verkar vara många som vill jobba med djur. Det ville jag med, sedan insåg jag att det inte skulle ta mig dit jag ville.

Annons:
Kaninernasbästa
4/12/15, 10:50 AM
#56

Min dröm: ta över farmors gård. Sedan de som har tröttnat på sina kaniner får ge de till mig. Jag tränar upp de lite och försöker sälja ;)

NordicSunset
4/12/15, 12:09 PM
#57

Jag ville bli advokat, men inte längre. Nu vill jag bli en youtuber som reser runt i hela världen, typ som funforlouis.

Be the best version of you.

  • Zoella
[Horse24]
4/12/15, 12:59 PM
#58

Min dröm är väl egentligen att åka ut på landet någonstans och bosätta mig där. Bara sälja pinnhästar året runt, tycker det är jättekul ^^.

Men jag ska nog bli någon typ av fotograf. Tänkte gå fotolinjen på Kungstensgymnasiet, men jag har ett tag kvar att tänka, har ju inte ens börjat 9:an än. Älskar att fota natur och annat skoj 🙂

Yukionna15
4/12/15, 4:49 PM
#59

Jag kommer bli Gemmolog, jäg älskar att jobba med ädelstenar och så får jag åka över hela jorden med detta jobb 😃 Sammt författare, snart klar med första utkastet av min bok med hård rygg (altså ingen pocket denna gång) 😉 Har skrivit lite innan men min manager och jag beslutade oss för att gå med en annan genre än tidigare för att öka intresset hoss köparen denna gång 🙂 Önska mig lycka till denna gång! 

Just det, jag skriver på både engelska sammt svenska, men denna bok kommer att vara på svenska 😉

Kan berätta att jag är 17år, snart 18, vann en författar tävling när jag var 15år ( inte i sverige, jag van en tävling i england fast jag bor i sverige) och har skrivit böcker och pockets ända sedan dess 🤪

Blev för mycket text, men kunde inte hålla mig 😂

Whippetgerbilen
4/13/15, 7:37 AM
#60

Har ingen aning, vill vara lycklig, och det som gör mig lycklig är djur, så något med djur :)

Dogs is my world ♥

jossan...
4/13/15, 4:13 PM
#61

Jag älskar att vara kreativ och vill bli : animatör Sedan finns det ett väldigt specifikt jobb där man reser runt och letar efter de perfekta platserna att spela in film på, det skulle också vara sjukt roligt!

Gud vad bra jag stavar…

Upp till toppen
Annons: