Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 457 ggr
LillaSötaJag
2015-01-26 15:44

vad händer

vad händer om jag vägrar att göra något alls i tyskan?

Annons:
[EvelinaL]
2015-01-26 15:47
#1

Du får ett sträck (ett sträck är snäppet värre än ett F. då kan det hända att du inte får en fullständig examen) då är det bättre att du "halvförsöker" och får ett F.

Fridaaaa
2015-01-26 15:49
#2

Du kommer att få ett sträck.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

taylor__lambert
2015-01-26 16:02
#3

Får man sträck nu? Jag fick bara inga poäng då när jag gick i skolan, dock så hoppade jag av så det kanske var därför.
Jag fick aldrig lära mig tyska då min ***** lärare vägrade lära ut på rätt sätt så jag förstod ingenting, plus det att jag hade gått på tre skolor då och alla hade de kommit olika långt! Den läraren har nu först fått sparken. Jag kan typ klockan och säga hej och hej då men that's it. Jag ville ta mig in på spanskan men fick ingen hjälp vidare där heller. Nu har jag tagit mig an spanskan och läst in på komvux Spanska 1. Men jag tycker du ska ta tag i Tyskan för det är bra merit att kunna fler språk än engelska, och svenska när man söker jobb.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Fridaaaa
2015-01-26 16:05
#4

#3 när jag gick fick man det, vet dock inte om de ändrat det med nya systemet

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LillaSötaJag
2015-01-26 16:32
#5

Okej. för min lärare kan verkliget inte lära ut. Och jag glömmer bort allt när det är sommarlov så förstår inte ett skit

taylor__lambert
2015-01-26 17:21
#6

#4 dock gick jag ju i kunskapsskolan och dom vägrar typ att ge ut F (skulle ha haft F i tre ämnen) när man går ut 9:an men eftersom jag hoppade av så kanske det var därför de inte räknade med den, just för att det var KS

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
[EvelinaL]
2015-01-26 17:30
#7

Du kan ta upp det med rektorn att du känner att du inte lär dig något alternativt byta språk.

Kadoor
2015-01-26 18:06
#8

Om du inte känner att det ger dig något och att läraren är dålig så är det rektorn du kanske ska gå till.. Antingen att du blir placerad i en annan grupp eller att du får byta språk. På min förra skola kunde man välja extra svenska eller engelska, istället för språk. Vet inte om det går om man har godkänt i de ämnena, men om man kommer överens med läraren kan man kanske få läsa det istället för ett språk. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: