Annons:
Etikettövrigt
Läst 780 ggr
hund_katt
2015-01-30 18:59

Ändrar mig efter vad folk tycker

Hela mitt liv har jag varit sån. T.ex när jag var liten. Mamma kommer in på morgonen och frågar om jag ska ha den gröna eller den rosa tröjan. Jag tycker den gröna var fin, så tänker att den vill jag ha. Så säger mamma 'jag tycker du ska ha den gröna' , och då helt plötsligt tänker jag 'fast den rosa var ju finare…' Och så väljer jag den rosa. T.ex i skolan, så bara för att läraren säger att vi T.ex ska spela innebandy, (vi säger att jag gillar att spela det) så bara för att läraren säger att vi ska spela det så vill jag inte spela det. Såhär är det med typ allt xD Asså det är inte så att jag tänker T.ex 'nä, jag vill inte göra detta bara för att reta läraren' utan det liksom bara ändras i hjärnan. Haha. Jag känner helt plötsligt bara inte för att göra det. Är det bara jag eller är det fler som har 'trots-tankar'. Och inte vill göra vissa saker bara för att hen säger så?

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Medaljjägaren
2015-01-30 19:03
#1

Men så om jag säger att du ska se på 1:an på teven i dag, så sätter du på 2:an? Du kanske ska säga åt alla att säga tvärt om?

YEY, INSIDER!

Scorpio97
2015-01-30 19:07
#2

Jag är lika, dock enbart hemma. Lärarna accepterar jag oftast på ett annat vis. 

På hösten/vintern när jag gick i sjuan klagade mamma på att jag inte hade vinterjacka på mig till skolan, eftersom hon tyckte det var kallt. Varje gång hon påpekade det gjorde det mig ännu mer bestämd på att inte ha jacka. Sen upptäckte jag att det var ganska skönt att inte ha jacka alls och att det inte är så kallt. Så jag har inte haft jacka på mig dom senaste fyra-fem åren, haha. Har istället en väldigt tjock huvtröja. 

Sen är jag inte alltid så, men ibland blir jag på tjurskalligt humör och ska ha göra allting tvärtemot (;


//Jessie

[MARWAKE]
2015-01-30 19:07
#3

Känner igrn mig lite ;) När jag frågar vilken färg jag ska välja tex så säger de kanske blå och då väljer jag rosa :P

hund_katt
2015-01-30 19:08
#4

#1 Nu känner jag inte dig, det händer oftare om någon jag känner säger det. Haha. Men hade någon annan sagt det så skulle jag inte titta bara för dom vill det. Haha. När jag var liten och mamma plockade fram kläder, hon lärde sig sen att 'ljuga' om vilken hon tyckte om, och sa 'ska du inte ha denna?' Till den som hon inte ville att jag skulle ha, så jag skulle ta den som hon ville.

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

hund_katt
2015-01-30 19:11
#5

#2 ja, min mamma klagar på att jag inte ska ha mina trasiga byxor(som är dom skönaste byxorna enligt mig) och då fortsätter jag ha dom bara för att hon inte vill xD #3 haha, ja precis! Jag är likadan xD

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Facie
2015-01-31 09:45
#6

Haha trotsåldern!

Pretty wise //

Annons:
Medaljjägaren
2015-02-01 11:36
#7

#6 Precis :-)

YEY, INSIDER!

hund_katt
2015-02-01 14:29
#8

Haha, isåfall har jag varit i trotsåldern hela mitt liv xD

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: