Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 974 ggr
tro&tvivel
2/5/15, 1:14 AM

(x) vill dö

Allt börjar bli värre igen och allt jag vill just nu är att dö. Jag är aldrig glad längre, de få gångerna jag faktiskt är glad så kommer jag över någon dålig tanke igen och gör mig själv ledsen. Jag tänker på att ta livet av mig hela tiden och mina betyg är åt helvete. Det känns som att jag inte betyder något för någon och att ingen skulle bry sig om jag försvann. Jag började skära mig igen efter att ha varit ren i 2 månader och det får mig  att känna mig så misslyckad. Det enda som håller mig kvar är min hund och han är anledningen till att jag fortfarande tar hand om mig själv även fast jag vill ge upp. Jag vet inte ens vad jag ville få ut med detta jag är bara så trött.

Annons:
semenius95
2/5/15, 1:16 AM
#1

Vill du prata lite? Vet hur de känns. Lever för min hund ochså… bara skriv meddelande ifall du vill prata ut eller bara prata med någon <3

IceTee
2/5/15, 12:08 PM
#2

Du behöver prata med någon! Jag vet hur det är, jag har själv varit där du är rätt mycket. Det alla bästa är att prata med någon helt enkelt! Känner du dig inte bekväm med en psykolog eller kurator så kanske du har vänner du känner att du kan berätta för? Det är sånt här omvärlden behöver veta, så de kam hjälpa dig upp igen! Sen förespråkar jag alltid profitionell hjälp, men det är inte ett alternativ för alla

Medarbetare på Skor iFokus

tro&tvivel
2/5/15, 1:21 PM
#3

#2
Jag känner mig bara jobbig när jag pratar med mina vänner och jag har gått till flera psykologer men det känns inte som att dom förstår.

[EvelinaL]
2/5/15, 1:40 PM
#4

Om du känner att inte samtalsterapi hjälper kan medecin vara en lösning för man ska inte gå runt och må som du gör :(

tro&tvivel
2/6/15, 4:42 PM
#5

#4 jag tog antidepressiva förut men sen tog dom slut och mamma trodde att jag mådde tillräckligt bra så jag fick inga nya. Vill inte göra henne besviken och säga att det är värre igen.

Wellcraft
2/6/15, 4:49 PM
#6

Du får gärna pm:a om du behöver skriva av dig.
Jag kan tyvärr inte ge dig ett kortfattat svar här, om vad du bör göra - med så lite information.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Annons:
Upp till toppen
Annons: