Annons:
Etikettsäljes-köpes
Läst 5583 ggr
[Tilde]
2/6/15, 4:28 PM

(S) "TRIANGL"-bikini

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Säljer en bikini jag köpte för inte så länge sedan då den tyvärr inte passar mig. 😕 Den är av våtdräktsmaterialet neopren och ser precis ut som en Triangl-bikini i modellen Milly fast den saknar Triangl-lappar. Den är alltså från samma fabrik som de 'riktiga' men är inte märkt. 

Den är i storlek S, både överdelen och underdelen. Överdelens kupor passar nog allt ifrån lite större A till en liten C och passar 65-75 runtom skulle jag tro. 

Den är i en supersnygg lilarosa färg och i bra kvalité! Banden på toppen går att justera och ta av helt. Vill gärna ha 150 kr för den + frakt.

Annons:
Lizelda
2/6/15, 8:37 PM
#1

Bikinin är skitsnygg men tyvärr alldeles för lite.. Men när jag läste så läste jag "våldtäcksmaterial" så tänkte att det var något coolt material de uppfunnit för att förhindra våldtäkt eller något sånt xD

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

nadilda
2/7/15, 10:30 AM
#2

Riktigt snygg! Och rätt storlek…😇 Hade du kunnat hålla den tills i kväll så att jag får fundera lite? Hade varit jätte snällt 🙂

[Tilde]
2/7/15, 11:58 AM
#3

#1 Haha! Ja det hade ju varit bra i alla fall 😂 Tyvärr är det bara våt-dräkts-material xD

#2 Absolut! 🙂

[Tuulikki]
2/7/15, 1:32 PM
#4

Tyvärr alldeles för liten, men får man fråga vart du köpte den? Har riktigt svårt att hitta bikinis, men har hört gott om dessa! :)

[Pomelo & Gigi]
2/7/15, 2:00 PM
#5

Är det en äkta tringl bikini? Och vad vill du ha för den?

Lizelda
2/7/15, 2:37 PM
#6

#5 Om du läser inlägget ordentligt så har du svar :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
[Tilde]
2/7/15, 2:58 PM
#7

#4 Den är köpt på Aliexpress vilket är en wholesale-sida. Det gäller dock att vara väldigt noga med val av säljare då vissa säljer äkta (men ofta omärkta) varor medan andra gör dåliga kopior. ☝️

[Tuulikki]
2/7/15, 3:04 PM
#8

#7 Tack! får kika och se om jag vågar :)

nadilda
2/7/15, 3:31 PM
#9

Hej! Jag vill väldigt gärna ha bikinin. Vet du hur mycket frakten ligger på?

[Tilde]
2/7/15, 3:34 PM
#10

#9 Kan kolla upp det, måste bara väga bikinin :)

nadilda
2/7/15, 3:36 PM
#11

#10 Tack! Visst skickar du ifrån Danmark?

[Tilde]
2/7/15, 11:09 PM
#12

#11 Ja det gör jag :) Ska väga bikinin imorgon och räkna ut frakt då… så jag återkommer med det. 😃

[Tilde]
2/16/15, 2:32 PM
#13

Aaaah jag glömde helt bort att väga bikinin! Men jag har beslutat mig för att sälja den för 200 SEK inklusive frakt och vadderat kuvert! Denna bikini ska alltså inte vikas p.g.a. materialet, så jag vill hellre att frakten blir dyrare och bikinin slipper fula veck än att vika ihop den i ett billigare kuvert. 🙂

Annons:
Surpan
2/16/15, 3:48 PM
#14

Har kikat in här flera gånger och jag är ju bra sugen.. Har en liknande modell hemma (inte i samma material eller märke) men denna skulle nog passa utmärkt till min lårtatuering. När du säger att den inte passar dig, är det rent storleksmässigt eller sitter den "konstigt" på något sätt? Är trosorna väldigt låga i midjan? Är färgen mer dov eller mer lysande (om du förstår..)?

/Surpan

[Tilde]
2/16/15, 3:52 PM
#15

#14 Det är kupstorleken som är för liten. Jag har storlek 65F normalt och denna kupstorlek är mindre än så. Jag var bara lite förhoppningsfull att den skulle passa ändå då de större storlekarna helt enkelt skulle vara för stora för mig runtom… men tyvärr passade den inte. 😕 Det är inget fel i passformen eller liknande, den är jättefin annars! Färgen är en väldigt klar lilarosa. På bilderna i #0 kan man se färgen med blixt och färgen i naturligt ljus (från fönster med mulet väder utomhus). Jag kan ta en till bild utan blixt när bikinin inte ligger i plastpåsen. 👍

Surpan
2/16/15, 3:55 PM
#16

#15 Tack för svaren! Du får jättegärna ta en till bild utan blixt. Är det här ett tufft märke eller?

/Surpan

[Tilde]
2/16/15, 4:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#17

Här är den, framsida och baksida utan blixt :)

Trosorna är förresten ganska låga, som vanliga bikinis antar jag..? Det bästa är ju i alla fall att de aldrig kommer att sätta sig konstigt eller åka in "i rumpan" när den blir blöt tack vare materialet. 😃 

Funderade faktiskt på att behålla trosan och använda en annan topp då trosorna är så fina och praktiska, men å andra sidan vill jag hellre ha en matchande bikini… 😛 Sen kan ju kanske någon annan få glädje av hela bikinin istället!

Här kan man se originalet med märke och allt på TRIANGLs hemsida:  http://international.triangl.com/collections/swimwear Detta är modellen Milly i rosa fast en mer lila nyans.

Surpan
2/16/15, 4:24 PM
#18

#17 Tack! Denna är inte riktigt i samma rosa som orginalet va? Googlade och fick bara upp superneonrosa. Ska fundera på det 🙂

/Surpan

[Tilde]
2/16/15, 4:27 PM
#19

#18 Nej originalet är rosa-rosa och denna är lila-rosa :)

neasfotografier
2/16/15, 5:40 PM
#20

Åh, jag är jätteintresserad då de här är svindyra annars!
Rätt storlek och samma modell som jag vill ha också 😍
Skickar PM till dig!

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Annons:
nadilda
2/16/15, 7:36 PM
#21

Hej igen! Hade också glömt bort detta 🙂 Jag vill egentligen fortfarande väldigt gärna köpa den, men vill #20 jätte gärna ha den istället så är det okey för mig!

[Tilde]
2/16/15, 7:43 PM
#22

#20 Har 'bokat' bikinin, så den skickas till henne i veckan! 🙂

fsigge
2/16/15, 8:09 PM
#23

NOOO! ;( jag ville jättegärna ha den :( det var jättesynd. Har ni några tips var man kan köpa bikini underdel plus överdel för ett bra pros?

Frida

[Tilde]
2/16/15, 8:22 PM
#24

#23 Ah synd! Jag köpte min på aliexpress.com! Priset varierar väldigt mycket beroende på kvalité och hur ärlig säljaren är. Det tar dock ofta över en månad att få hem paketet.

Jag har en liknande bikini fast i vanligt bikinimaterial som är rosa i färgen annars. Samma design med vadderade kupor (dock är den en kopia och som sagt inte gjord av neopren). Den passade tyvärr inte mig heller. 😂 Den är lite större runtom med något större kupa. Passar nog en 75:a,  C-kupa tror jag.

Upp till toppen
Annons: