Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 797 ggr
Feelicia
2/6/15, 7:30 PM

Vilken är din favvo lärare?

Vilken är din favvo lärare?

Och varför?

T.ex. svenska läraren..osv

Min favvo lärare är träslöjds läraren, man kan skämta med han om vad som helst och så är han så snäll…

Annons:
taylor__lambert
2/6/15, 7:36 PM
#1

Tja, om nu lärarna får favorisera eleverna så varför ska inte eleverna få gö det samma. Jag gillar nog min musik lärare bäst för att man alltid har roligt på dom lektionerna.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

xEmmsix
2/6/15, 7:38 PM
#2

Min SV/SO lärare då man kan prata med henne om allt och hon är alltid snäll och ibland på vissa prov får man godis

Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!GladSkrattarGapskrattar

Flöffo
2/6/15, 7:40 PM
#3

Mina favorit lärare är So läraren och No läraren. So läraren för att hon är så snäll och förståndig. No läraren för att han är rolig och bra på att lära ut :)

//Flöffo

NordicSunset
2/6/15, 7:41 PM
#4

Våran idrottslärare. Han är världens snällaste och bösta lärare!

Be the best version of you.

  • Zoella
Medaljjägaren
2/6/15, 7:45 PM
#5

Jag tror jag gillar nästan alla lärarna på skolan förutom träslöjdsläraren som bara håller på med att dokumentera allt vi gör, det är liksom inte så kul att sitta halva lektionen och bli dokumenterad :-)

YEY, INSIDER!

LeeKnow
2/6/15, 7:50 PM
#6

Bild läraren :) för att han är så snäll och berömmer mig. Har väldigt höga krav på mig själv så är otroligt skönt att få beröm av honom, även fast jag oftast nekar det ;) 

Han har haft alla mina äldre syskon dessutom ;)

Annons:
Fia9000
2/6/15, 8:45 PM
#7

Syslöjdsläraren eftersom att hon är den enda läraren som alltid är glad och hon vet hur man berömmer eleverna på ett bra sätt (t.ex. inte bara 'bra', 'fint', osv utan mer utförligt och ärligt)

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

Duvethon
2/6/15, 8:49 PM
#8

#1 Lärare ska inte favorisera elever, alla elever ska ha samma förutsättningar. Vi bedömer ju inte dem ;) en annan sak!

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

taylor__lambert
2/6/15, 9:05 PM
#9

#8 alla lärare favoriserar, det är bara så det är även om dom inte ska göra det så är det alltid så.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Duvethon
2/6/15, 9:15 PM
#10

#9 Nja, långt ifrån alla, men många! Det är naturligt att man klickar olika med olika personer, dock ska inte det avgöra vilket betyg man får. Favorisering för mig är inte okej dock, jag syftade mer på att det inte är samma sak som att en elev favoriserar en lärare än vice versa.

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

taylor__lambert
2/6/15, 9:24 PM
#11

#10 ah du menade så :p missuppfattar allt idag känner jag XD ja väldigt många tyvärr, och det har dessutom resulterat i att vissa fått bättre hjälp än andra elever har jag sett vilket då lett till högre betyg, inte mycket ofta det hänt men jag är säker på att det finns vissa lärare som faktiskt gör så. Fanns en lärare en gång när jag gick i 7:an då jag och en klasskamrat som var mycket nära vän med mig gjorde en identisk uppsats men jag hade bara bytt ut styckena så det inte fanns på samma ställe, min vän fick MVG och jag G fast allting var exakt samma varpå jag frågade läraren varför det blev så "jag gillar inte dig därför fick du ett G" var vad jag fick till svar, anmälan gjordes men ingenting gick ju att bevisa… Så jag har börjat favorisera lärarna en hel del, dom jag inte gillar är jag allmänt uppkäftig emot.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Jojaton
2/6/15, 10:19 PM
#12

I högstadiet var det min svenska/so-lärare - hon var otroligt duktig, rolig, och snäll samtidigt som alla respekterade henne. 

På gymnasiet var det vår religionlärare, vi hade även en grym mediekunskaplärare, och min mentor (som tyvärr var sjukskriven stora delar av min gymnasietid) var så härlig.

Johanna - Instagram

[Tuulikki]
2/7/15, 1:46 PM
#13

På gymnasiet var det lätt min svensklärare, han var bäst! Engelskaläraren/mentorn var också bra, men jag hade inte henne så mycket då hon blev mammaledig strax efter jag började :)

På folkhögskolan hade jag ingen favorit.. utom extraläraren, men henne hade jag typ aldrig.

Annons:
Frosstis
2/7/15, 3:42 PM
#14

Min samhällskunskapslärare :)) Han är jätterolig och gör konstiga saker ibland och han är i 20 års åldern så han har liknande humor som oss. Skämtar mycket men är bra samtidigt 👍

Kadoor
2/7/15, 7:10 PM
#15

Min djurvårdslärare, min naturbrukslärare och min idrottslärare. Gillar egentligen alla mina lärare för alla är jättetrevliga, men de tre är mina "favoriter". Tycker om deras lektioner eftersom att de gör det roligt och intressant att lära sig.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

axa
2/7/15, 10:55 PM
#16

Min SO-lärare, Svenska och bild-lärare (samma lärare) och min idrottslärare. Min rektor är mycket trevlig också!

Whippet
2/7/15, 11:03 PM
#17

Min lärare jag hade i 6:an. Tycker synd om honom, för han har fått så bitchiga 4:or -.-''

I'm out Vilar huvudet i handen

molam
2/7/15, 11:36 PM
#18

Musikläraren, han är underbar (Även min mentor då jag går musik inriktning) Man har kul på lektionerna och det är lätt att lära sig! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: