Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 1162 ggr
Cochon
2015-02-08 11:01

Nelly.com - pålitligt?

Hej hej, jag är nyfiken på om någon här inne har erfarenhet av Nelly.com? 

Är de pålitliga? Hur är kvalitén? Stämmer produktbilderna överrens med det verkliga plagget? o.s.v. 

//:Nanna

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Scorpio97
2015-02-08 11:04
#1

Syrran har beställt därifrån och hon har fått produkterna hon köpt. Har hänt någon enstaka gång att hon skickat tillbaka för konstig storlek. Men annars har det varit bra.


//Jessie

Fridaaaa
2015-02-08 11:04
#2

Jag har beställt därifrån, tycker storlekarna varierar mycket.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

lisinda
2015-02-08 11:18
#3

ja jag har aldrig haft problem med den sidan. gillar den skarpt

Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker  medarbetare cockerspaniel ifokus   

farvendal
2015-02-08 11:32
#4

Nelly.com var kanonbra fram till 2011 då något hände. De skickade fel varor, de tappade bort beställningar, plaggen var trasiga och paket var försenade. När man kontaktade supporten så fick man aldrig något personligt svar utan copy paste från något som redan stod på deras sida. Deras system för att byta varor var/är klappkasst dessutom. 

Slutade handla där  2013 för jag var så sjukt less. Men de kanske har bättrat sig nu för jag vet att de fick massiv kritik.

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

Jojaton
2015-02-08 12:38
#5

Jag har aldrig haft problem med Nelly, beställt där väldigt många gånger. Har även gjort returer och byten utan strul. #2 Att storlekarna varierar är inte så konstigt - olika märken har olika "standard" för sina storlekar.

Johanna - Instagram

Fridaaaa
2015-02-08 12:48
#6

#2 Nej det vet jag om men få butiker jag beställt ifrån som det varierat så mycket samt att måttabellerna är ju inget direkt som man kan följa heller…. Så är lite tråkigt

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
NoEnd
2015-02-08 13:12
#7

Jag har handlat från Nelly mängder av gånger! Tycker de är hur bra som helst, snabb leverans, bra kvalité och storlekarna har det aldrig varit problem med för mig iaf :)

Tova.O
2015-02-08 14:53
#8

Jag handlar där med jämna mellanrum och jag har aldrig haft något problem med dem. :) Går relativt snabbt att både få ocb returnera .

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

neasfotografier
2015-02-08 15:18
#9

Handlat på Nelly i flera års tid och tycker att de har bra variation på märken och kläder. Mycket snyggt. Aldrig haft problem med att de skickat fel storlek eller så och har oftast varit bra kvalitet på det jag beställt. Men beror ju på vad man beställer från för märke också. Vissa grejer är sämre medan andra är bättre.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Frosstis
2015-02-08 16:02
#10

Kolla på recensionerna innan du köper ngt :) tkr nelly.com är bra

[EmmiieErixon]
2015-02-08 16:37
#11

Har beställt därifrån och gillar dem dock hade jag jätteproblem med att få tillbaka pengarna som jag lagt ut för en retur men det löste sig sedan…dock en månad senare men huvudsaken va ju att allt va på sin plats ändå. :)

Kibschen
2015-02-09 14:20
#12

En av Sveriges största webbshoppar. Ägs av cdon.com har jag för mig. Tror inte det är någon större fara än när du beställer något från någon av kedjorna med fysiska butiker. Det ska tilläggas att det klart alltid kan bli strul när man köper på distans men Nelly är nog en av de klart säkraste och du har alltid 14 dagars ångerrätt!

Love Lejonhuvadekaniner
2015-02-09 17:06
#13

Beställde en klänning där ifrån. Den var sönder sen skicka vi efter en ny gick sönder den också. Tycker inte dem verkar så bra.

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Annons:
Sanna:)
2015-02-09 18:55
#14

Beställde en klänning på rea, och efter ca två veckor sa dom att den inte fanns på lager, så jag satt och väntade i onödan.

Kärlek är starkare än hat.

[Tilde]
2015-02-09 22:07
#15

Jag älskar Nelly.com! De är alltid snabba (brukade vara mycket snabbare dock, men det är ok) och har superbra kundservice! Skulle de göra fel får man alltid en fantastisk kompensation bara man säger till! Jag beställde exempelvis en hel del kläder förut och en av klänningarna fanns inte kvar av någon anledning. Jag skrev till dem och klagade, fick pengarna tillbaka, ett presentkort och fick sedan välja vilka par Nelly-skor jag ville, helt gratis! 😃 Så är det något man inte är nöjd med - skriv till dem (gärna på Facebook) så löser det sig snabbt :)

De säljer ju kläder av olika märken så kvalitén och storlekarna varierar. Dock har storlekarna aldrig varit så "off" att de inte har passat. Deras egna märke är väldigt bra och många andra märken likaså. Jag försöker alltid se om folk har satt betyg på plagget innan, samt läsa vilken storlek modellen har på sig, etc.

Upp till toppen
Annons: