Annons:
Etikettövrigt
Läst 1365 ggr
Frida B
2015-02-15 00:37

Extrajobb, hur hittar man?

Hur hittar man extrajobb haha? Konstig fråga, men ja. Pluggar på gymnasiet, och kan inte direkt leva på studiebidraget, det går helt enkelt inte med det livet jag lever idag. Men hur sjutton hittar man extrajobb? Typ på eftermiddagar osv? Har letat på blocket, på olika jobbsidor m.m men utan framgång. Några tips?

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Scorpio97
2015-02-15 00:43
#1

Dela ut reklam?

www.delareklam.nu

Annars vet jag inte, för det är enda jobbet jag har haft. Och jag "hittade" det för att mina syskon jobbade där innan mig, jag tog bara över efter dom, haha.


//Jessie

Frida B
2015-02-15 00:50
#2

Har hört att det är ett rent skitjobb, att de räknar fel osv… Eller?

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Scorpio97
2015-02-15 01:02
#3

#2 Det är väl inte världens roligaste jobb, men jag tycker det är helt okej. Sen är det ju lite olika beroende på område. Jag har två bilområden, och får ca 1500-2500 kr totalt i lön och bensinersättning. En normal vecka tar det en-två timmar att sortera och drygt en timme att dela. Vid högtider när det är mycket reklam kan det bli det tredubbla, men då är lönen lite högre också. På vintern är det inte så roligt att dela med all snö och is, folk som inte skottat framför lådorna osv dock. 

Däremot räknar dom fel rätt mycket när det gäller mängd reklam. Jag får alldeles för mycket ibland, och ibland räcker det inte till alla lådorna. Man får rapportera varje vecka hur mycket det blev kvar av varje.

Men på det stora hela tycker jag det är värt det.


//Jessie

jojjon
2015-02-15 01:03
#4

Kontaktperson. Kontakta LSS i din kommun :)

fick 110/h så beror det på hur mkt du jobbar såklart men fick oftast ut 1000kr :)

[134643]
2015-02-15 08:42
#5

Kolla McDonalds, Ica och olika fik och caféer i närheten. Jag håller precis som du på och letar jobb ^^ Har jobbat som utdelare men slutade för någon vecka sedan, så nu kommer nog kontot börja kännas tomt haha. Olika jobbsidor är rätt bra dem också, i min stad kommer det upp ett nytt jobb i veckan ungefär. Tyvärr så har inget funkat för mig än :) Lycka till :3

smellcaramell
2015-02-17 20:37
#6

gå in i olika butiker, presentera dig och förklara att du gärna vill jobba och ge dem ditt telefonnummer fungerar även på andra ställen där man inte behöver någon speciell utbildning(ibland krävs dock erfarenhet) typ stall och liknande :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: