Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 2486 ggr
[Tilde]
2/16/15, 3:42 PM

Sommartips!

Jag tänkte vi kunde dela med oss av tips på kläder och annat skoj till sommaren! Vet att det är ett tag kvar till sommaren, men ofta är sommarsaker på rea nu 😃

Så ös på med tips och länka gärna till produkt/hemsida! Inga snodda bilder! ☀️

Annons:
[Tilde]
2/16/15, 3:49 PM
#1

Jag har ett tips till mina storbystade systrar, främst de som också är väldigt smala i midjan då jag vet hur extremt svårt det är att hitta bikinis som passar! ASOS säljer jättesnygga bikinis i större kupstorlekar och dessa kan jag absolut rekommendera! Jag köpte min på rea - tydligen är det inte längre rea på dessa, men de har fortfarande ett helt ok pris 🙂 Finns i storlek 30-36 och i kupstorlek DD-G.

30 motsvarar 65 och DD motsvarar E. Det finns alltså från 65E till 80J i storlek. 

Här är en länk till dessa bikinis och baddräkter.  🌈

Mollypierce
2/16/15, 6:55 PM
#2

Rolig tråd men problemet är bara att jag inte kommer på något att tipsa om :D

[Tilde]
2/16/15, 6:58 PM
#3

#2 Haha det är helt ok! Det är ju bara att återkomma om man ser något fantastiskt som man bara måste dela med sig av 😃

Carrosh
2/16/15, 10:56 PM
#4

Jag kan tipsa om att leta efter kläder på second hand! Alltid billigt + miljövänligt, och ofta får man grejer som är knappt använda och väldigt fräscha, för en riktigt billig peng!

Har man lite skills i sömnad så kan man ju sy om en del själv, som man har i garderoben, eller sådant man hittar på t.ex second hand eller bortskänkes-sidor på t.ex. facebook. Har själv lite kläder jag tänkte sy om till kuddfodral och tyger som jag skulle göra några klädesplagg av. Hittar inspiration på Pinterest, även för uppiffning av gamla kläder. Lär nog inte bli så mycket nytt till sommaren nu dock, då jag håller på att gå ner i vikt, så det kommer bli till att använda det jag har plus skärp för att hålla allt på plats. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Dvärgis1234
2/18/15, 10:27 PM
#5

Detta har kanske inte ngt med saken att göra men jag längtar så sjukt mkt till sommaren!!!


Nelley
2/19/15, 2:19 AM
#6

Jäklar vad mycket snyggt det fanns! Hade tänkt nöja mej med det jag har men nu måstee jag ju köpa en (minst)😭. Jag skyller på dej Tilde!🥵🌺

Annons:
[MARWAKE]
2/19/15, 2:23 PM
#7

Jag måste tipsa om www.bathandbodyworks.com! De har en hel del. Just nu är det för det mesta bara vårsaker men det kommer nog mer sommarsaker, det är ju februari :P

[Tilde]
2/20/15, 8:46 PM
#8

#6 Haha lätt hänt! 😂 Jag var sååå nära på att köpa fler bikinis på rean men jag tänkte att jag väntar på den första och ser om den ens sitter bra. Den satt svinbra och nu är det inte rea mer… 😭 Kanske beställer jag en till innan sommaren ändå!

Upp till toppen
Annons: