Annons:
Etikettövrigt
Läst 783 ggr
Whippet
2015-02-25 20:06

Era ''idoler''

Hej!

Undrar vilka era idoler är

tex: Skådespelare, artister, kompisar, familjemedlemmar osv ….

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Whippet
2015-02-25 20:06
#1

Min är:

Luke Evans 😍🤤❤️  (Dreglar)

I'm out Vilar huvudet i handen

Sugar Mist
2015-02-25 20:18
#2

Benjamin Bruce för att han är en så sinnsessjukt bra vän som stöttar en i allt, han har gått igenom så mycket skit och möter så många motgångar och är alltid positiv och sprider så mycket glädje till alla. Han om någon är min största idol.

Samma sak med Danny Worsnop, däremot ingen vän till mig men han har haft det väldigt tufft ett bra tag men övervunnit mycket, både drog och alkoholproblem, han är stark, jag önskar ofta att jag vore så stark :)

-

[Tuulikki]
2015-02-25 21:28
#3

Trisha Paytas, så skön haha

hund_katt
2015-02-25 21:40
#4

Andy biersack!! Och dom andra medlemmarna i Black Veil Brides också såklart :p Sen har jag en vän som bor vääldigt långt ifrån mig. Vi känner inte varandra så jätteväl. Bara träffats två gånger. Blev jättebra vänner på bara några dagar(träffades på ett läger). Haha… Jag är lite typ besatt av honom.. Inte kär.. Nej.. Men det känns som att han är typ en kändis eller nåt… Fast han inte är känd :p jag fangirlar om jag ser en bild på honom… Typ.. Hahah… Så ja.. Jag är hans fan(OBS! Hemligt xD han får inte veta att jag stalkar honom xD) och han är min idol :D Skulle kunna offra vad som helst för honom.. Han är den mest underbara person jag någonsin mött. Och den enda som delar samma intressen som jag. Har aldrig mött någon som har exakt samma intressen som mig. Och samma humor :p haha

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Flöffo
2015-02-26 14:56
#5

Jag har inga idoler, men mina förebilder är Kate Clapp, Luna Lovegood (och Evanna Lynch) och min kusin :)

//Flöffo

NordicSunset
2015-02-26 17:03
#6

Zoella

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
Whippetgerbilen
2015-02-26 18:52
#7

Mina idoler är The Beatles! De har räddat mitt liv och jag ÄLSKAR DOM!!!!!♡

Dogs is my world ♥

Hippieelsa
2015-02-27 17:31
#8

Alla som har ordning på sitt liv

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

[EmmiieErixon]
2015-02-27 18:36
#9

Therese Lindgren på YT. Min typ första och enda ''idol'' 🙂

Upp till toppen
Annons: