Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 716 ggr
[Tilde]
3/3/15, 9:38 AM

Frågor om stress, osv.

Hej alla! Skulle bli jätteglad om ni hade tid att svara på några frågor till ett skolarbete Glad Dessa gäller folk mellan 25-30 år gamla, men är du 20+ eller liknande får du gärna svara ändå!

1. Hur organiserar du din vardag?

2. Vilka hjälpmedel har du?

3. Vad är stress för dig? Vad gör du för att minska stress?

4. Hur gör du för att skilja på jobb/fritid?

5. Vad gör du om du har tid över?

6. Vad gör du för att slappna av?

7. Vilken typ av appar använder du?

Annons:
Tanjis
3/3/15, 10:10 AM
#1

1. Inte särskilt organiserad, det är mycket som jag skjuter upp 2. Hjälpmedel för att organisera min vardag? Mitt jobb schema är det enda fasta. 3. Något som gör mig väldigt osäker på mig själv, det får mig att bli blank i huset och aningen handlingsförlamad, stress för mig har varit hemskt jobbigt men jag är mindre stresskänslig i dag än vad jag var förr. 4. Jag bara gör det :) har aldrig haft problemet "att jag tar med jobbet hem" när jag slutar för dagen så lämnar jag kvar fotbojorna i mitt skåp och flyger ut genom dörren fri som en fågel. 5. Jag håller gärna på med mina hundar, jag är inte jätte aktiv med dom men umgås med dom gärna. Jag tar med mina hundar i stort sätt vart jag än går och dom blir på så sätt en utav mittenpunkterna. 6. Spelar på datorn, ser en film eller håller på med nått kreativt som att ex måla och pyssla, i natt satt jag uppe till tre och gjorde jätte fina halsband till hundarna 7. Just nu använder jag mest en app som heter my fitness pal, jag har dåliga höfter i kombi med att jag lätt går upp i vikt, jag är inte tjock men det krävs inte många kilon innan jag får problem så därför är detta appen jag använder flitigast just nu. Använder mest bra att ha appar. Jag tycker också att time hop är roligt, man kan se vad man skrev på fb för 1-5 årvtillbaks i tiden :) Jag är 28 år

Tanjis
3/3/15, 10:13 AM
#2

PS: är nog bättre att skriva denna tråd på ex kvinnor i fokus, ångestsjukdommar i fokus eller liknande. Det är nog inte många i min åldersgrupp som rotar runt här ;)

[Tilde]
3/3/15, 10:15 AM
#3

#1 Tusen tack för ditt utförliga svar! 😃

[Tilde]
3/3/15, 10:16 AM
#4

#2 Skrev på Kvinna iFokus också :) Fokus ska inte ligga på stress och att man mår dåligt, utan vi försöker utveckla en app för att hjälpa folk med stressig vardag.

Upp till toppen
Annons: