Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 993 ggr
Todays
3/6/15, 12:29 AM

Tampongen böjde sig?

Har haft mens i snart 1år och har använt tampong ungefär lika länge. Har blivit bättre och bättre på att "få in den" efter varje mens. Men nu den senaste gången jag skulle sätta in den tog det bara stopp, den gick inte in. Tog i ändå och lyckades få in den en bit (gjorde ont) Väl inte så gjorde den också ont, kändes obehagligt på nått sätt. Men lät den sitta i eftersom jag inte hade något annat val. Tänkte att det skulle kännas bättre efter ett tag. Men det gjorde det inte riktigt. När jag väl drog ut den typ 2h senare så hade tampongen blivit böjd!? Den va lite krokig lixom. Hur kan det komma sig? Den måste ha hamnat konstigt på nått sätt? Någon annan som vart med om det? Känner mig nu lite orolig inför nästa mens att jag inte ska kunna få in tampongen..

Annons:
IceTee
3/6/15, 12:39 AM
#1

den kan ha hamnat lite snett och sen när den blev mjuk av mensen och att du rörde dig så blev den helt enkelt böjd 🙂 det bör inte vara några problem alls att kunna ha tampong nästa mens, du hade bara otur!

Medarbetare på Skor iFokus

Aleya
3/6/15, 4:52 PM
#2

Du kan ha haft lite blödning och därför blev tampongen inte nog blöt då du stoppade in den. Då kan dessa saker ske.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: