Annons:
Etikettövrigt
Läst 1201 ggr
[KB46ghx]
3/9/15, 1:29 AM

killar - Bråvalla

Det är så att jag ska till Bråvalla i sommar med några tjejkompisar. Jag tänkte mest hur vi tar kontakt med killar? Liksom på ett schysst sätt. Hur föredrar ni killar att en tjej ska komma fram? Och vad ska vi säga? :)

Annons:
Moalinn
3/9/15, 3:20 AM
#1

Nu är jag en liten flicka men det är väl bara att antingen gå fram till dem och säga tjaa eller om ni står/sitter bredvid några att ni slänger in någon cool kommentar om kanske bandet/artisten/gruppen ni tittar på eller vad som helst. Det är inte så svårt egentligen, trust me. Gick på 12 konserter förra året. Jag sa "tja, sett bandet innan?" de svarade och en trevlig konversation uppstod, typ. De killar som kom fram till mig frågade i princip samma fråga. Koppla frågan eller det ni säger till situationen så löser sig resten.

Så jag skulle säga som så här. Tänk inte på det utan bara ta det som det kommer. Vet ni hur man snackar med folk så är det inga problem 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[KB46ghx]
3/9/15, 8:06 PM
#2

Hur menar du med "cool kommentar" ? :)

[Outlawly]
3/9/15, 9:13 PM
#3

Den coola kommentaren kan kanske va typ "Du vet att han kan spela banjo uppochner också." Vad vet jag. Släng upp någon fakta som " visste du bla bla om denna artist, det tycker jag är coolt"

Cazzos
3/9/15, 9:57 PM
#4

Oavsett Bråvalla eller inte, så tycker jag att man ska anpassa sig efter situationen och hur de verkar vara. Utåtriktade killar (och tjejer) brukar oftast hänga med om man kommer och säger något helt knasigt eller random 😉
Det är mitt knep! Är allergisk mot kallprat 😓


[KB46ghx]
3/14/15, 10:49 AM
#5

#4 Okej men som vadå? Vad är knasigt och random utan att det blir creepy?

Cazzos
3/18/15, 10:30 AM
#6

Som sagt så beror det på situationen och personen, jag kan inte dra exempel. Viktigast av allt är att du inte ska tänka för mycket på det som du gör nu ;) Gå inte efter manus!! Man märker när en person inte är intresserad. Då går man därifrån ;)


Annons:
Upp till toppen
Annons: