Annons:
Etikettövrigt
Läst 646 ggr
tootiis
3/11/15, 4:00 PM

Pojkvän fyller 18, vad ge?

Min pojk fyll 18 i mitten på april, men har ingen aning om vad jag ska ge honom! Han är intresserad av bilar och skotrar, men där ha han det mesta. Jag har ett silverhalsband liggandes hemma, men de har han redan (dock inget han har på sig), funderat på armband.. Låtsaspappan tyckte jag skulle ge honom en liten back ned snaps, njaa till de. Såå, har ni något förslag? :)

// MT ♥

Annons:
Decemberbarn
3/11/15, 4:04 PM
#1

Hur mycket pengar har du tänkt att det får kosta? Klocka, kläder och parfym är några tips jag har, de kanske låter tråkiga men det brukar alltid bli uppskattat! Annars kan du ge en extra speciell "heldag" med dig, göra en god frukost/brunch och äta tillsammans och sen hitta på något att göra på dagen och sen äta middag ute och avsluta med bio kanske? :)

tootiis
3/11/15, 4:05 PM
#2

Har ingen aning hur mycket jag hade tänkt lägga, då vi bara varit tillsammans 2 månader när han fyller och vet inte vart gränsen går :) Parfym har han redan massor av..

// MT ♥

Anonym_homo
3/11/15, 7:10 PM
#3

En bil :) haha, skojar xD Men kläder, klocka, eller varför inte bjuda honom på middag på en fin resturang?

Flöffo
3/11/15, 7:52 PM
#4

Hygienartiklar, kläder, mat, nyckelring? (man kan ju kombinera flera saker också)

//Flöffo

Corgitok
3/12/15, 11:26 AM
#5

Killar brukar gillar tekniska grejer, så kanske någon teknisk pryl och en fin middag??

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Upp till toppen
Annons: