Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 995 ggr
hund_katt
3/11/15, 9:42 PM

Slipknot gitarrist knivhuggen i huvud!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gråter! Kommer inte kunna sova :( Seven, eller Mick Thomson, gitarristen från Slipknot, blev stucken av kniv i bakhuvudet idag på morgonen när han och hans bror fightades.. Kan inte fatta det… Han kunde ha dött!! Om han hade dött skulle jag inte kunna leva mer! :( jag gråter asmycket när jag tänker på att han kunde ha dött!! Jag var på deras konsert 11 februari, och detta hände som sagt idag, 11 mars… Det är lite creepy.. Tycker jag :p Ni kan läsa om det på bilden, eller gå in på loudmwire.com och läsa där..

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Aleya
3/11/15, 10:20 PM
#1

Vad bra att han inte dog får du väl tänka då. Sen kanske du borde lugna dig lite. Nog för att han är känd, men man behöver inte gå i samma fotspår som dom om dom dör.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Tilde]
3/11/15, 11:48 PM
#2

Säger som #1. Sen kan man självklart se upp till honom som musiker, men jag skulle knappast säga att det är en bra förebild som har knivslagsmål med sin bror på fyllan… och därmed ska man verkligen inte tänka att man vill dö om han nu hade dött av en så idiotisk sak som detta… Nu menar jag inte att vara elak, men som sagt: bara för han är känd betyder det inte att man som fan ska vilja gå samma öde till mötes - och det rättfärdigar absolut inte sådant beteende. 😕

hund_katt
3/12/15, 6:11 AM
#3

Nu överdrev jag ju lite med att jag skulle dö också :p menade mer att jag skulle dött inombords.

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Anonym_homo
3/12/15, 4:07 PM
#4

Omg jag grät också när jag läste det!! Skulle också dö om han dog :( det är inte Slipknot utan honom! # PrayForMick

hund_katt
3/12/15, 4:28 PM
#5

Håller med! Det blir inte slipknot utan honom!! # PrayForMick

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

[Tilde]
3/12/15, 8:59 PM
#6

#3 Okej vad bra, då pustar jag ut! 🥵

Annons:
Anonym_homo
3/13/15, 6:53 AM
#7

#5 Det tråkiga nu är att alla kommer tro att Slipknots bandmedlemmar är ännu farligare nu… Alla som typ inte vet nåt om dom, och bara säger att dom är farliga för deras utseenden, kommer ju typ "omg visste att dom va farliga! Hur kan deras fans våga gå på konserter? Dom kan ju typ bara hoppa ner i publiken och börja döda folk!!!" … Men bandmedlemmarna är inte alls farliga :( inte ens Seven är farlig. Eller.. Ok, när han är full men vem är inte det typ? :p han är ju inte full på konserter… Bandmedlemmarna är ju så sjukt schysta!! Så tråkigt att folk bara dömmer dom efter hur dom ser ut.. "Döm aldrig en bok efter omslaget" säger dom, men vad fan… Dom dömmer musikgrupper och sånt efter hur dom ser ut? Och bryr sig inte det minsta om budskapet som är i låtarna! :( som typ Black Veil Brides, alla säger typ satanister, emo, gay, och jag fattar inte varför dom säger att dom är gay?? Nu är dom inte homo, men om dom varit, hade det varit fel att vara homo då? Ska man inte gilla ett band bara för att dom är homo? Jävla homofober… Sen kan dom säga typ till andra bah "det är inget fel att vara homo"… Men ändå kränker dom massa band och säger att dom är gay, och då tycker dom det är fel att vara homo!!?? Black veil brides sjunger om att man inte ska ge upp, Asså inte ta självmord, och att man inte ska låta mobbare vinna. Och att man ska vara sig själv. Dom har räddat tusentals av deras fans från att ta självmord! Bara genom att skriva låtar!! Sen kallar folk dom för satanister, att dom sjunger om att man ska ta självmord, och att alla är loosers osv. Men det är ju helt tvärt om vad dom sjunger om!?! För några veckor sedan, Andy låter ju inga haters komma på deras konserter, eftersom att haters=kränkande mobbare som förstör konserten, och skulle han låta haters komma, så skulle ju inte hans musik betyda något? Eftersom han sjunger om att man inte ska låta någon mobba en? Aja, Andy blev arg, och sa "kom och visa att du är bättre än oss då, om du säger att vi är så dåliga" sen kastade han micken på honom för att han skulle sjunga i den. Lite senare slår denna hatern en 14 årig flicka i publiken, Andy blir arg och hoppar ner i publiken för att slå ner killen. En annan gång så var det ett fan som dog 1 vecka innan en konsert spelade, som hon skulle gå på. Black Veil Brides höll ett tal och sjöng sedan en sång för henne. Är detta seriöst "satanister som vill att man ska dö"??? Blir så trött :(

IceTee
3/13/15, 10:51 AM
#8

#7 antagligen är den enda kontakten dessa personer haft med alternativa människor via nyheterna när något negativt har hänt… Det är inte så konstigr att de då antar att alla är likadana (även om det är korkat). Men ja, Andy Biersack är en fantastiskt artist som orkar lägga ner så mycket energi på sina fans Min favoritartist har kanske inte så mycket positivt i sin historia… Men nu är han fri (och har varit det i 2 eller 3 år), ren och skriver awesome musik!

Medarbetare på Skor iFokus

hund_katt
3/13/15, 2:05 PM
#9

#7 ja :( det är jättetråkigt att alla dömmer efter deras utseende även om folk själva säger 'döm inte efter bokens omslag'… Omg!!? Gillar du också BVB!? :D jag älskar dom!!!

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Anonym_homo
3/13/15, 8:41 PM
#10

Omg älskar också BVB!! Min högsta dröm är att få träffa dom! Men det är lika liten chans som att jag skulle resa till månen…

hund_katt
3/13/15, 9:43 PM
#11

Samma här :( kommer aldrig få träffa dom.. :(

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: