Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 892 ggr
fsigge
3/12/15, 5:18 PM

Inte kär längre

Jag vet inte vad som är felet med mig men jag har slutat att gill någon. Jag har typ gett upp. Just nu fattar jag inte varför man ska vara tillsammans med någon. Kan någon förklara? Jag har gett upp hoppet om att någonsin få en kille för att det finns ändå massa andra tjejer som killar kan springa efter. Varför välja mig när det finns så många andra. Jag har alltid ända sedan dagis haft förälskelser oavbrutet. Nu gillar jag ingen. Eller det är klart att jag gillar någon men det är bara att glömma dom för att jag inte har någon chans. Sedan har jag inga riktiga vänner. Vem vill ha en flickvän som inte har några vänner? Jag fattar inte.

Frida

Annons:
Fridaaaa
3/12/15, 5:25 PM
#1

Du är bara 13 år, det kommer 🙂
Vissa trivs med partner andra inte. Men man går igenom olika faser i livet helt enkelt. 

En kille/tjej som går efter hur pass många vänner man har är inget att ha enligt mig.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

hund_katt
3/12/15, 5:34 PM
#2

Jag har problem med att jag inte vill vara ihop med någon :p alla som jag blir kär i är jag ju jättebra vän med som jag aldrig skulle vilja förlora, och blir jag ihop med den personen, och sen gör slut, så förlorar man vänskapen också, tyvärr. Och det skulle jag aldrig klara. Så jag typ vågar inte bli ihop med den jag är kär i för att jag är rädd att förlora den personen senare om vi gör slut…

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

00eme05
3/13/15, 8:01 AM
#3

Jag tycker inte det är ett problem att inte vara kär i någon, satsa på skolan och ha inte brottom, det kommer när det kommer :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Hippieelsa
3/13/15, 4:22 PM
#4

Känner typ precis som du :(

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

Upp till toppen
Annons: