Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1139 ggr
Whippet
2015-03-14 02:12

Känner mig oviktig

Hej Min bästa vän eller vi kan kalla henne A för hon är inte min bästa vän inte ens kompis längre Vi kan börja med att hon A är beroende av en lärare vi kan kalla läraren B, A typ stalkar B vilket är super wierd, A tar reda på lärarens registreringsnummer, vart hen bor telefon nummer osv A spionerar även på B… Så när jag var hemma med A hos henne, så ringde hon 2 gånger till B och skickade 2 sms att hon "råkade" ringa fel. Hon vart då jätte ledsen över detta hela kvällen för hon trodde att hon skulle få skäll av B nästa dag. Så A ville ge B något, så hon tog upp en Nalle jag gett henne i julklapp som had en tröja där den stod "Världens bästa kompis" Jag blev ärligt talat ledsen när hon sa så, jag sa till henne att så kan du ju inte göra så hon sa bara" okej då får väll hitta något annat" .. sedan kallar hon mig typ kvinnor och mäns kön på ett sätt slm jag inte vill eller kan nämna här, blir sårad av det hon kallar mig även idiot, dum och säger håll käften till mig många gånger oftast blir jag arg och säger till hon men försöker skoja till det och skrattar lite lätt även om jag tycker det är skit jobbigt. På en lektion vi skulle ha typ där man gör sina läxor studier mm så knackade A på dörren och Jah sparkade lite lätt även om det kanske lät lite val högt men vi var typ 1 minut för sen och där satt typ 3 personer där inne. Och det var självklart B som hade lektionen , så hon frågade vem det var som sparkade på dörren, jag sa att det var jag, och hon typ skällde på mig så jag stack till det andra klassrummet där är nämligen 2 klassrum som har me dörr mellan varandra och där är en annan lärare så jag gick dit. Mina 2 kompisar A och en kille gick in till B lektion medans jag var i den andra, dörren var öppen mellan de 2 klassrummen, så jag hörde typ att A sa något högt till B, och A och killen kom in, så jag gick för att prata med A. Killen sa att B hade kallat henne barnslig osv, och att hon var skit sur. Men gick ändå dit för ville höra vad som hänt och kanske hjälpa henne. Jag frågade vad som hade hänt, hon sa att jag kunde dra år helete, jag kag gick ut ur kalssrummet och gick några varv i korridoren. När jag kom in, gick A ut med en tjej och eger ca 20 min gick jag ut för att leta efter henne, så när jag hittade henne så såg jag henne sitta med typ 6-8 tjejer och hon sa att jag skulle sticka och typ " din lilla skit" så jg stack till mitt skåp tog mina grejer och drog hem, tröstades av mina kära hundar som är min allra bästa vänner i hela världen jag var inne på mitt rum höra den dagen och låg i sängen had ene klump i magen och ville bara gråta ut men då skulle jag ba tvungen att berätta för mina föräldrar och det orkade jag inte, så spelade sjuk torsdag/fredag så att jag slapp det, och på måndag har jag halv stidiedag, vet dock inte vad jag ska göra på tisdagen, jag är mest arg nu vill egentligen bara smälla till henne, men det kan jag inte göra, och att snacka skit eller säga fula eller dumma saker till henne löser ingenting så vad aka jag göra? Jag vill inte bli hennes vän igen absolut inte för hon verkar ta andra personer som lärare och andra tjejer hon typ träffade för 3-4 månader sedan som plötsligt hon livet kompis med före mig, bästisar gör väl inte sånt här? Jag är rätt blyg också har inte så lätt att få nya kompisar hokus pokus och alla tjejer i skolan är helt wierd typ klottrar och sånt.. Dock finns det snälla kill kompisar som jag har men vi har inte samma lektioner alltid och alltid när jag ör med en av killarna kallar alla oss att vi typ e ihop o sånt så det är riktig jobbigt det kanske skulle varit enklare att inte ha några vänner .. Väldigt långt inlägg men behövde skriva av mig :'(

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Whippet
2015-03-14 02:19
#1

Ledsen för allt felstavat men skriver med min mobil och det är inte lätt för den autokorektar sig hela tiden, det jg vill ha hjälp med är hur jag ska kunna undvika henne .

I'm out Vilar huvudet i handen

fsigge
2015-03-14 13:12
#2

Ibland blir man rätt konstig när man är kär. Det hon har gjort mot dig skulle jag själv bli skitsur över, förbannad. Men det är hon som har problem och inte du. Var med dina andra vänner, låt henne glömma den läraren så får vi se om hon kommer tillbaka till dig. Då kan du säga att du inte vill vara hennes vän när hon gör dig ledsen. Eller om du förlåter henne. Det kan ta sin tid men jag tycker att det är värt det.

Frida

fsigge
2015-03-14 13:13
#3

Fråga henne varför hon gjorde så mot dig och förklara att du faktiskt blir sårad och ledsen.

Frida

Whippet
2015-03-14 14:04
#4

Tack ska göra det på Tisdag 😇

I'm out Vilar huvudet i handen

Upp till toppen
Annons: