Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 768 ggr
Godisburk
2015-03-14 19:52

Statistiken stämmer inte överrens ?

Hej, jag har en blogg som brukar ligga runt 30 ''unika besökare'' per dag. Men för en stund sedan när jag gick in hade jag 244 stycken som hade varit inne på bloggen idag, men då jag går in på ''alla inlägg'' så står det att cirka 20 stycken har läst ett inlägg. Är det bara jag som inte förstår eller är det något som är väldigt knäppt ? Tyst

Har postat samma inlägg på bloggande iFokus men postar det här med ifall någon vet. 🤔

Annons:
[EmmiieErixon]
2015-03-14 19:59
#1

Är det inte ''visade inlägg''  då? :) För det är skillnad på ''Unika besökare'' och visade inlägg'' är dock inte experten men har för mig att ''visade inlägg'' är alla inlägg tillsammans som visats den dagen på alla inlägg du skrivit och när du då går in på ''alla inlägg'' så är det just det inläggets visningar :) Kan ha fel rätta mig någon om jag virrat till det :)

Godisburk
2015-03-14 20:00
#2

#1 Jahaa, det kan faktiskt stämma, haha. Tack för att du tog dig tid och svarade, förklarade en hel del. 😃

[Tilde]
2015-03-14 21:57
#3

För mig har det alltid bara visats inläggsbesök om någon faktiskt är inne på bara det inlägget och inte på bloggen generellt (alltså om de trycker in på ett specifikt inlägg och inte bara scrollar på bloggen). Vet inte vilken bloggportal du använder dock 😃

[EmmiieErixon]
2015-03-14 22:02
#4

#3 jag gissade vilt på nouw när TS skrev om ''Alla inlägg'' kan dock ha fel :P 

Kan tipsa om att ansluta till blogkeen om man vill veta sina ''unika besökare'' eller vad det nu hette om man har nouw som sin portal då :P

Godisburk
2015-03-14 22:25
#5

#4 Jo jag har på nouw och har anslutet till blogkeen. ;)

#3 Jo, jag tror faktiskt det kan vara så nu då folk har förklarat lite. 😃

Upp till toppen
Annons: