Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 930 ggr
GiraffTunga
3/22/15, 3:12 AM

Är säker på att han gillar mig?

Hej! Jag har en vän och fick lära hennes släkting som är 1 år äldre än mig. Vi börja snapa (bor i samma stad) och prata sen så får jag komplimanger.. Han skriver med hjärtan osånt och han kallar mig " skit gullig, söt, bomb, snygg, " En gång sa han " Jag tycker om dig " och " Älskar dig fan " Visste nt om han tog de " vänskap " eller " förhållande " sättet men senare är han kortväxt o jag med o alla tjejer typ längre än han men han e 2 cm längre än mig o det har han velat en tjej ska va och vi har ej träffats vi e för blyga och måste ha vår vän me oss annars e de pinsamt första gången. Idag sa jag " Vill bara pussa dig om jag ska va ärlig " Han sa då " Jag också "  Har ansökt till den skolan han går i och va tycker ni för vad på nivå vi är i (t.ex. vänskap, på g, förhållande, fiende, osv ) ?

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Hippieelsa
3/22/15, 2:35 PM
#1

Om ni inte vågar träffas känns det inte som att ni har så mycket till förhållande…

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

GiraffTunga
3/22/15, 2:43 PM
#2

Vi ska träffas denna veckan har vi bestämt men vi båda är blyga men sen så är de så me oss båda (Det är så med alla personer inte ba han eller jag) att vi e blyga sen så är vi super bekväma. Sen så har vi skola osv.

You can not judge me unless you know me.

Hippieelsa
3/22/15, 2:52 PM
#3

Aha men du får väl ta reda på om ni har nåt då😃

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

[Jennah]
3/22/15, 4:48 PM
#4

På väg in i ett förhållande kanske? Lycka till, hoppas ni trivs bra tillsammans :)

GiraffTunga
3/22/15, 5:00 PM
#5

Tack, ja jag hoppas de blir något.

You can not judge me unless you know me.

Nirvana_Ophelia
4/13/15, 5:22 PM
#6

Hoppas att det blir ni två…:) ;)
Stöt på honom på alla hans favoritställen, och säg hej och börja konversera.

Se var det leder:)

Annons:
GiraffTunga
4/15/15, 11:34 PM
#7

Imorgon ska vi träffad och han har tjatat idag att han vill kyssa mig, jag är sjukt söt och sånt.

You can not judge me unless you know me.

ostbollen
4/16/15, 5:50 PM
#8

Skulle säga på G! Berätta gärna hur det gick!

GiraffTunga
4/17/15, 1:59 PM
#9

Ja jag har fixat mig speciellt, men inte överdrivet smink. Min kompis (hans släkting) ska ju följa med men hon tänker gå till en annan för att lämna oss lite privat (själva) Jag hoppas detta går bra

You can not judge me unless you know me.

Upp till toppen
Annons: