Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 635 ggr
[Lollo 97]
2015-03-23 18:47

Mår rätt så dåligt

Alltså jag mår piss om jag ska uttrycka mig så.

Jag är trött, jag är lite illamående ibland, jag har värk i hela kroppen.

Jag blir ledsen för minsta lilla nu för tiden och det har jag inte blivit förut.

Jag vill helst inte äta någonting, jag vill också bara sitta för mig själv.

Känns som det är något fel på mig :(

Annons:
Scorpio97
2015-03-23 18:50
#1

Har du kollat upp hos läkare? Vissa vitaminbrister kan få en att bli väldigt trött och må dåligt (d-vitaminbrist kan orsaka depression), och såklart kan även sjukdom göra det.


//Jessie

[Lollo 97]
2015-03-25 16:07
#2

Har svårt att sova på natten också.

Har inte ätit ordentligt på en månad och har börjat magrat av lite.

Mina leder blir bara glappare och glappare desto längre tiden går. 
Ligger och knakar. Tror jag har löst brosk i lederna :/

Gör ont som f*n ibland när det glappar till i någon led.

Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen.

Alltså jag får panik ibland.

Ibland mår jag så dåligt så jag bara vill lämna denna jord.

(tror inte allt beror på att jag har ont, men jag vet inte)

Dvärgis1234
2015-03-25 18:09
#3

#2 Nej det har nog inte med det att göra. Hur gammal är du? Det är inte konstigt att du känner dig trött och börjat magra av ifall du inte äter. Försök även om det är jobbigt med illamående att äta något för även om de är jobbigt mår du bättre men näring i kroppen :)! Har du kanske vitamin brist kan du testa att äta frukt, dricka bra juicer eller äta en vitamin tablett från tex apoteket eller mataffären brukar sälja såna! :) Känner du dig stressad? Mycket i skolan? Du bör också söka läkar hjälp för dina leder så det inte blir värre och kolla så inte ngt är fel. Om du känner dig jätte orolig kan du ringa 1177 och rådfråga en sjuksköterska om råd!


[Lollo 97]
2015-03-25 18:18
#4

Är 12 men fyller snart 13 år.

Äter frukt varje dag, vitamin tabletter har jag tagit men har inte hjälpt. :/

Stressad kanske jag är lite då jag inte orkar lika mycket som alla andra på vissa lektioner. Då jag rätt lätt halkar efter lite i det vi gör.

Dvärgis1234
2015-03-25 18:24
#5

#4 har du mycket svårt i skolan? Hur är det med kompisar och liknande mkt bråk? Problem eller så? Illamående kommer väldigt lätt vid stress och sömnproblem och allt det där! :(


[Lollo 97]
2015-03-25 19:13
#6

#5 Nej, det har jag nog inte. Har igentligen väldigt lätt för mig men sackar efter i vissa ämnen som svenska t.ex. Där man ska skriva mycket eller använda händerna på ett mer ansträngande sätt.

Nästan inge bråk alls.

Annons:
Love Lejonhuvadekaniner
2015-03-25 19:26
#7

Känner precis som dig! Jag har problem med magen har ofta ont o magen osv. Jag mår illa ofta och får ont i huvudet. Nu har jag gått och börjat få akupunktur jag är 13 och fyller 14 i maj. Jag skulle starkt rekomendera akupunktur. Det gör så man kan få bort illamående stress osv och det hjälpte mig att sova om natten:!

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Upp till toppen
Annons: