Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 829 ggr
Anonym_homo
3/24/15, 7:24 PM

Tappar intresset??

Jag har äntligen hittat en person jag gillar, vi har varit ihop i två dagar, och… Jag har börjat tröttna?!? Vill inte göra slut för jag gillar honom för mycket, men nu när vi skickat massa hjärtan och så till varandra på Kik så liksom.. Mår jag dåligt..? Känns som att jag har dåligt samvete, mår liksom lite illa, eller hur jag ska förklara… Har hänt innan med, i ett förhållande för längesen. Efter att vi hade sovit över en hel helg(fre-sön) så i skolan sen så liksom försökte jag undvika honom hela tiden, mådde lite illa(hände inget speciellt under helgen xD så ni inte tror det, är fortfarande oskuld.. Och aldrig kysst någon..) eller typ.. Ja, jag ville inte vara med honom, lyckades hålla mig ifrån honom och liksom lossades som att jag höll på med annat så jag inte hade tid, fast pratade lite med honom och kramade honom några gånger, så jag inte ignorerade honom eller dissade. Sen efter några dagar kunde jag inte låta honom vara och var lika klängig som jag brukar xD. Men nu är jag orolig för vill inte förlora honom.. Kan jag inte, skulle inte klara av det.. Men Asså, är det normalt att man liksom 'tröttnar' emellanåt och vill vara ifred och inte alls vara med sin kille/tjej? Mitt tidigare förhållande höll inte så länge så vet inte om det skulle hända igen.. Detta är mitt andra förhållande. Förutom ett på typ dagis.. Haha.. Men det räknas inte för vi visste inte vad ett förhållande va typ xD. Kanske ska säga att jag aldrig har träffat denna kille IRL.. Haha.. Låter kanske konstigt, vi bor jättelångt ifrån varandra…men vi har skypat och sånt, vi har känt varandra i minst ett år, men nu började vi prata mer och sånt. Har alltid gillat honom, även innan jag typ kände honom(vi träffades på minecraft xD) så liksom gillade jag honom.. Kollade alltid om han va inne på servern innan jag loggade in, och ibland loggade jag bara in för att han var inne :p och ja.. Så va det typ i några månader sen addade vi varandra på Skype fast pratade sällan med varandra. Fast sen hände något och vi poff började prata med varandra varje dag.. Haha… Och sen blev vi ihop :) men idag känner jag mig.. Ja, typ som man känner sig när man har dåligt samvete.. Även om jag inte gjort något… Snälla hjälp! Någon som varit med om liknande?

Annons:
IceTee
3/24/15, 7:47 PM
#1

När man blir tillsammans försvinner lite den här "gillar hen mig?"-spänningen, och då inser man ibland att det faktiskt inte fanns något bakom det egentligen. Det vara bara det här spännande att lite små-flirta och hoppas som man älskade, inte personen i fråga

Medarbetare på Skor iFokus

Anonym_homo
3/24/15, 8:13 PM
#2

#1 Aha.. Så det är normalt? Men jag älskar fortfarande personen.. Och enligt några sidor jag hittade som handlade om 'hur vet man att man är kär/älskar någon?' där det står beteenden och sånt som kommer upp om man är kär. T.ex att man försöker hela tiden hitta ett tillfälle att prata om personen som man är kär i. Och det försöker jag göra hela tiden i skolan xD och så står det också T.ex att man tänker ofta på personen, morgonen när man vaknat, och på kvällen innan man somnar. Och även kan sitta och dagdrömma. Ja.. Asså alla dom 'kärlek symtomen' stämmer in på pricken av hur jag beter mig… Men kan det bli bättre senare? Asså att känslorna blir bättre igen eller vad man ska säga? Kanske bara måste inse att vi är ihop nu? xD eftersom jag inte haft ett förhållande sedan i typ 3an eller nåt.. Haha.. Och det var ju inte riktigt seriöst kanske.. Vi kramades bara, det var det ända vi gjorde förutom att prata och umgås som vanliga vänner.. Haha.

powerade
3/25/15, 9:22 PM
#3

när jag är i ett förhållande och umgås med killen jättemycket å är i varandra hela tiden typ så kan jag bli lite less, jag vill liksom vara ensam ibland också… Brukar gå bra sålänge man inte är med varandra 24/7 Även lite sådär random supergulliga sms eller ord kan göra att de blommar upp inom en och man inte vill något hellre än att vara där med honom tror nog det är så för ganska många eller har varit o s v 😁

Anonym_homo
3/26/15, 10:12 AM
#4

Igår va det mycket bättre! Då mådde jag inte dåligt längre utan jag var nästan för klängig och ville prata med honom själv, så jag fick försöka lugna mig själv xD eftersom jag tyckte att jag var jättejobbig. Haha. Tycker jag fortfarande är lite jobbig nu., hhaha.

powerade
3/26/15, 11:33 AM
#5

hehe ja jo bruka lätt bli så men med tiden så är man inte lika klängig:3

powerade
3/26/15, 11:33 AM
#6

hehe ja jo bruka lätt bli så men med tiden så är man inte lika klängig:3

Annons:
Upp till toppen
Annons: