Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 697 ggr
[VS_Veris]
2015-03-26 19:48

När man känner sig halv

Har precis kommit ur ett förhållande, är okej för det mesta. Har accepterat situationen och börjat läka. Men jag känner som att min andra halva försvann med förhållandet, när jag är ensam känner jag mig så extremt tom. När man plötsligt inte har någon som man delar sitt liv med. Min mobil är så tyst..Jag kände mig alltid behövd och nu behöver ingen mig..Jag skulle verkligen vilja ha någon att bara prata med om vad som helst, jag är lite knäpp men för övrigt en schysst person tror jag.. Om det här låter helt off så behöver du inte skriva men om någon vill snacka skulle jag bli jätteglad :) min kik: klubbfot

Annons:
[VS_Veris]
2015-03-26 20:44
#1

Usch..nu vill jag bara ta bort det här inlägget, jag låter så förfärligt gnällig och tråkig..Fan.

[134643]
2015-03-26 20:52
#2

#1 Nää, tänk inte så! Dina känslor och tankar är inget att skämmas över, och det är definitivt inget vi kommer döma dig för! Om något så är i alla fall jag väldigt glad över att du skrev ett inlägg om det här. Att prata ut och säga vad man behöver är något alla borde göra oftare! :) Med det sagt så har jag tyvärr ingen möjlighet att ta och hålla kontakt med dig (eller med någon alltså, inte bara du haha) men jag hoppas att du hittar någon! Ta hand om dig c:

[VS_Veris]
2015-03-26 21:32
#3

#2 Det är okej, egentligen har jag nästan ingen tid, om jag hade gjort det jag måste, men det har jag ingen energi till för tillfället, Tack så mycket, detsamma!

Upp till toppen
Annons: