Annons:
Etikettövrigt
Läst 778 ggr
[Smålandsbrud]
3/31/15, 12:11 PM

Din historia hur du flyttade hem i från

Jag flyttade innan snön kom i december till min sambo så fort som det gick stökigt hemma hos föräldrarna fick nog. Tog med mig alla mina kläder och sist mina djur till han. Hann knappt planera flytten innan den blev av efter två veckor hemma hos mina föräldrar. Känner mej nu trygg och lugn mognat en hel del på denna korta tid som jag bott hos min sambo. Sen tar jag mer ansvar och har på det sättet börjat bli mer och mer vuxen :)

Annons:
[Tilde]
3/31/15, 2:03 PM
#1

Jag flyttade ner till Danmark, så jag packade så mycket jag kunde och sen körde pappa ner mig (och min syster som ville följa med). Det var ganska oplanerat då jag antingen skulle flytta till Sundsvall för att studera eller flytta till Danmark för att bo med min pojkvän. Kom jag inte in på utbildningen skulle jag flytta ihop med honom var tanken… Jag kom in och blev faktiskt så besviken att jag flyttade till Danmark i alla fall! Men jag har fortfarande, efter 3.5 år, inte fått med mig alla mina saker från Sverige. 😂

MsSofieG
3/31/15, 2:13 PM
#2

Jag flyttade till studentboende när jag började gymnasiet vid 15 sen flyttade jag aldrig hem igen 🙂 Nuvarande är alla mina möbler hemma hos min mor för jag flyttade till Skottland förra året och började om på ny kula här.

[Tuulikki]
3/31/15, 2:28 PM
#3

Jag och min sambo hittade ett boende, packade våra grejer och flyttade in. Inte mer komplicerat än så 😎 Vi har velat bo ihop från start så allt har känts jättebra från början till där vi är nu. 

Senast igår sa han "jag tröttnar aldrig på att vara med dig älskling!" och det värmde gott att höra❤️

Fridaaaa
3/31/15, 2:52 PM
#4

Sambon skaffade eget, jag tog med mer och mer saker dit och sedan ja skrev jag mig där 🙂 Hade redan djuren där då.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[TanatosNyx]
3/31/15, 10:37 PM
#5

Jag fick jobb direkt efter gymnasiet på annan ort. Så när alla andra studenter sprang ut på trappan för att fira sprang jag ut för att hinna med tåget 😃 började jobba kl 06 dagen efter studenten.

[Smålandsbrud]
4/1/15, 7:22 AM
#6

Härliga berättelser 🙂

Annons:
smellcaramell
4/1/15, 10:52 PM
#7

Min familj skulle köpa ett hus ute i skogen så jag skulle inte kunna ta mig till skolan så då började jag kolla lägenheter, var dessutom otroligt less på att det inte gick en dag hemma utan tjaffs, efter bara någon dag dyker det upp en billig lägenhet som jag gör en intresseanmälan på och i och med priset antar jag att den är ratig och att det bott typ en knarkare eller nåt i den innan. Blir utvald och får komma på visning och lägenheten är otroligt fin! Tackar jag till erbjudandet och får sedan lägenheten! Superglad såklart dock betalar mina föräldrar hyra, el och mat tills jag får ett jobb i och med att studiebidraget inte ens räcker till en hyra :P Men då var de lite deras fel att jag var tvungen att flytta också.

Sugar Mist
4/2/15, 2:17 AM
#8

Sökte in på ett gymnasium 30 mil hemifrån, packade ihop min saker när jag blev antagen och flyttade hemifrån som 16åring.

-

Skogsraah
4/2/15, 2:34 AM
#9

Jag hade en några år äldre pojkvän som jag flyttade in till när jag var 18, 19. Nu var det förhållandet dock rent åt helvete och jag hade kunnat önska att jag hade flyttat till eget först. Men sådant vet man tyvärr inte jämt 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Upp till toppen
Annons: