Annons:
Etikettom-ifokus-sajten
Läst 1312 ggr
[Tilde]
3/31/15, 6:24 PM

En påminnelse om reglerna...

Hej alla! Jag vill bara påminna er alla om att alltid hålla god ton på forumet! Om folk inte håller med er i en diskussion - surt! Sånt är livet och det kommer aldrig att ändras. Men detta betyder inte att ni får spotta på andra som inte håller med er (även bokstavligt talat! höhö). Det finns bättre saker att lägga sin tid på än att vara elak/bli förolämpad i diskussioner på internet - jag vårstädar garderoberna till exempel! 😃 Att vara otrevlig och tekniskt sett då bryta mot sajtens regler hjälper inte. Är det ett ämne ni brinner för är det super, det är bra att ha något man känner starkt för! Men låt inte nedvärderande för det, det gynnar verkligen ingen. Speciellt inte när man riktar sånt mot admin eller medisar. 😟

Vill du ändra någons åsikt om saker och ting så visa fram fakta, håll god ton (med andra ord: var trevlig!) och försök att övertala personen snarare än att påpeka hur fel den har och hur dum denne är som inte tycker som du. Snälla acceptera alltid att alla har rätt till sin åsikt och folk som inte tycker som du har lika mycket rätt att uttrycka vad h*n tycker som du har! Detta gäller alla saker (som inte bryter mot sajtreglerna)!

Jag vet att folk kanske tänker att jag skriver detta för jag har blivit trampad på tårna - well, jag är Sajtvärd. Detta är mitt forum (som jag glatt delar med er alla, hihi) och jag bestämmer reglerna, like it or not och jag accepterar inte att jag eller någon annan ska bli nertryckt för vi har andra åsikter. Har ni problem med det får ni mer än gärna PM:a mig och förklara vad ni tycker och tänker. Kan du inte hålla dig till reglerna och låta bli att vara otrevlig kanske inte TiF är rätt forum för dig - det finns ju faktiskt hundratals forum här på iFokus. 🙂 TiF för mig är en sida där vi är som en gigantisk familj som tar hand om varandra och jag anser inte att det passar att använda svordomar, skällsord och taskiga uttryck här. Så många gånger har jag gjort inlägg om att vi måste ta hand om varandra och acceptera varandras olika åsikter - jag hoppas på att det går fram till de allra flesta 🌺

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: