Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1368 ggr
[Plumskaniner]
4/2/15, 9:07 AM

Är han intresserad eller inte?

Jag är så kluven på om han är värd att satsa på eller inte. Jag har fått för mig att han håller på med alla, men är rätt tveksam på det nu. Tror snarare han skriver med alla och well, det gör inte så mycket, tror jag haha. Vi har skrivit väldigt länge och det har varit mer eller mindre vissa perioder. För ett tag sen blev det så att vi skrev väldigt mycket igen. Jag stör mig dock på att jag vet att han skriver med rätt många andra. Men så för några dagar sen, var det fest, och han skrev otroligt mycket om att jag skulle dit. Hade tyvärr inte möjlighet då utan åkte dit en dag efter istället. Han frågade om jag ville komma dit och jag kände att jag inte kunde ge han dissen två gånger på raken, speciellt inte när jag vill ge han en chans. Väl där var han inte alls lika pratglad som han brukar vara i skolan. Såg hur blyg och nervös han var och jag fick kämpa för att hålla i gång alla samtal. Redan då kändes det lite surt att jag åkte dit. Efter två timmar kände jag verkligen hur han och sin kompis ville att jag skulle dra. Så jag drog. Det kändes så i alla fall, dom var trötta och det kändes som att jag pratade med mig själv haha. Fast, egentligen var det inte såhär illa utan dom pratade faktiskt, men trodde dom skulle prata mer. Nu efter så har han inte skrivit överdrivet mycket. Och när han väl skriver och jag svarar, så svarar han inte alltid tillbaka. Han nämner inget om den kvällen och jag tycker han är ointresserad och att jag gör bort mig om jag faktiskt försöker mer. Men samtidigt så vet jag att han är rätt blyg när han är i vissa situationer, och då funderar jag på om han var blyg bara för jag var där. Men tycker det är surt att han inte har hört av sig så mycket. Trodde han skulle skriva mer efter att vi träffat, men ja, vet inte hur jag ska göra.

Annons:
Niklas
4/2/15, 9:39 AM
#1

Kan du fråga honom hur han känner?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[134643]
4/2/15, 10:26 AM
#2

Jag vet att det är skitsvårt och asjobbigt att fråga, men det kan faktiskt vara till hjälp. Jag fick göra det förra veckan, fast det var lite åt andra hållet (jag hade på känn att han gillade mig, men jag var inte intresserad av honom). Jag är väldigt glad att jag frågade honom hur han kände, det klarade upp många saker och skyddade oss båda från att bli sårade. Så mitt råd är att du frågar honom

[Plumskaniner]
4/2/15, 11:55 AM
#3

#1, #2 - Jo det hade egentligen varit det bästa men vet inte hur jag ska fråga :/

[Plumskaniner]
4/2/15, 12:37 PM
#4

Funderar annars på att vänta och se om han hör av sig. Samt är det snart fest och då är han inte blyg haha… Så jao, ska nog vänta och se.

Niklas
4/2/15, 1:30 PM
#5

#3: Fråga rakt på bara. Om du skriver det kan han svara i lugn och ro och behöver inte känna sig pressad.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: