Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 916 ggr
[VS_Veris]
4/3/15, 9:48 PM

Håller på att gå sönder

Jag har kommit ur en förhållande på ett väldigt komplicerat sätt för cirka 4 veckor sen, vissa dagar mår jag ganska bra..Men för tillfället mår jag sämre än jag någonsin mått och jag har mått dåligt ganska mycket..Det slutade med att han dumpade mig..vi hade en väldigt bra relation och jag älskar honom fortfarande..men han är ganska känslomässigt speciell med diagnoser och så, så jag tror han slutade älska mig ganska snabbt efter att vi gjort slut..vi hade okej kontakt i början..men sen blev han en helt annan person, helt kall och förstod ingenting..jag skriver till honom hela tiden trots att det inte är bra för mig..och nu har han hotat att blocka mig..jag höll seriöst på att svimma när han sa det..jag är så sjukt trasig..jag vet inte vad jag ska göra..jag är helt tom och nu är jag ledig i 11 dagar över påsken och jag vet inte vad jag ska göra av mig själv..jag tänker på det hela tiden..han har gått vidare och verkar må jättebra..det är inte så lätt för mig, vi hittade varandra när vi båda mådde dåligt och vi klickade så sjukt bra, vi hade så mycket kontakt att det här är en jätte svår omställning för mig..jag känner mig sjukt ensam..Det var han som var mer needy och ensam och sa att jag aldrig får lämna honom..nu har vi liksom bytt roller, det känns som att han knuffade tillbaka där vi började för ett år sen och tog kraft till sig själv..jag darrar när jag skriver det här inlägget..jag mår så dåligt att jag är rädd..Det gör fysiskt ont hela tiden..jag har pratat med mina vänner om det..men jag saknar honom så sjukt mycket, han har alltid funnits där för mig och nu behöver han mig inte..det sårar mig så sjukt.. förlåt för rörigt och långt inlägg men jag är verkligen kaos…

Annons:
[VS_Veris]
4/3/15, 10:04 PM
#1

Ibland gråter jag så att jag inte kan andas..jag vet verkligen inte vad jag ska göra, jag har verkligen försökt ta kontakt med folk men ingen skriver till mig..det känns som att det är något fel på mig..vill bara dö..det gör ont att bara vakna, jag hatar mitt liv, jag vill inte vakna varje morgon och inse att jag är ensam och att ingen finns där för mig..jag vet inte ens hur jag kom hit

Aleya
4/3/15, 10:08 PM
#2

Du får nog tänka att han känner som han gör och respektera det. Det gör ont. Men det är nog för allas bästa.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[VS_Veris]
4/3/15, 10:24 PM
#3

#2

Det vet jag.. Jag vet bara inte vad jag ska göra med mig själv, jag mår för dåligt, jag kan inte hantera det

Aleya
4/3/15, 10:27 PM
#4

#3 har du ingen kurator på skolan eller dylikt?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[VS_Veris]
4/3/15, 10:34 PM
#5

#4 Jo..men jag skulle aldrig kunna berätta, hen skulle tro att jag var galen..jag börjar tro det själv

Loveofmylife
4/4/15, 1:56 PM
#6

Hej! Du är inte galen för att det gör ont, det är väldigt, väldigt naturligt att det gör ont när någon gjort slut. Att vara olyckligt kär gör ont. Jag tycker det är viktigt att du förstår det. När du gör det kan du börja ta hand om dig själv för du är inte galen, det är inte konstigt. 

Gråt, skriv  eller vad som passar dig för att släppa ut känslor.Tycker Aleya gav ett bra förslag. Det hjälper att prata med någon. Sedan är det vettigt att titta på film och tröstäta lite ibland. I slutändan är du okej, du kommer inte gå i sönder trots att det känns som det. 

Kämpa! Kom ihåg att du inte behöver någon annan för att vara hel, du är bra precis som du är utan någon annan, kramar 🤗

Annons:
[VS_Veris]
4/5/15, 9:06 PM
#7

Tack så mycket, ska göra dom sakerna..Jag var inte precis olyckligt kär, jag vet att han älskade mig..men han gör bara inte det längre

Upp till toppen
Annons: