Annons:
Etikettövrigt
Läst 4195 ggr
maränghjärta
2015-04-05 14:54

Erika Persson & Gunilla Persson!

Hej, alltså jag har funderat på en sak ni som följer Hollywood fruar vet ju att Gunilla Persson vägrar berätta vem pappan till Erika är, bara jag som tror att Erika är ett provrörs barn? Bara undrar liksom varför det skulle vara så hemligt isf! Eller att Gunilla haft typ ett one night stand och skäms eller ngt. Vad tror ni? Hon är dock den roligaste Hollywood frun :)!!! Plz inget hat har inget emot dom!

Annons:
Hoseok
2015-04-05 16:08
#1

Det kan finnas tusentals anledningar till varför hon inte vill berätta, och det tycker jag faktiskt man får ta och acceptera.

Det första jag tänker på är att hon faktiskt kan ha blivit våldtagen och därmed inte vill prata om fadern till hennes barn. 
Pappan kan även ha varit otrevlig mot henne och kanske är någon som hon inte vill ha i sitt liv. 

Sen kan det finnas "lättsammare" anledningar, såsom att hon helt enkelt haft sex med någon som hon inte längre har kontakt med.

NordicSunset
2015-04-05 19:51
#2

Hon är väl 58 år? Och hennes barn är fött 2002, alltså 13 år.. Så hon var 45 när hon dick henne isåfall? Är inte det väldigt gammalt? Tänkte också på det när jag såg ett avsnitt här om dagen.. Haha

Be the best version of you.

  • Zoella
Hoseok
2015-04-05 20:19
#3

#2 Ja det kan anses vara gammalt, men inte omöjligt.

TjockaBerta
2015-04-05 20:35
#4

Det är någon som har råd att betala deras uppehälle. När Erika fyller 18 kommer inte Gunilla ha så mycket pengar att röra sig med.

>>>Malum domesticum<<<

LuLeLo
2015-04-05 21:21
#5

ÅÅåh, jag undrar det jag med! Men hon berättar inte det :/

Tass Josephine

[Tilde]
2015-04-05 23:35
#6

Det är ofta svårt att få barn efter 40 (eller ja, vet inte exakta åldern, haha, men när man närmar sig medelåldern i alla fall), men det går. Provrörsbarn skulle ju kunna stämma, aldrig tänkt på saken. 🤔

Annons:
Upp till toppen
Annons: