Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 594 ggr
Anneli96
2015-04-05 17:11

Bästa killkompis tips

Hej för ca 1-2 årsen så kärlek förklarade min bästa killkompis sig till mig och jag hade pojkvän då och jag kände samma för han men jag vågade inte erkänna de riktigt för vad rädd att de skulle förstöra våran vänskap.och jag var inte säker på min känslor och min då varande pojkvän var väldigt våldsam och vi Hade en lägenhet tillsammans. vi gjorde allt till sammas och sov med varandra aldrig pinsamt eller nå sånt . Och när han kärlek förklarade sig så blev de aldrig samma igen och sen blev han med en annan tjej och då stängde han mig ute helt och hållet :( Och för nå månad sen träffa jag han då och då på en rök sen för några veckor sen så börja vi umgås igen som vanligt och vi hade jätte kul tillsammans höll på svamla och garva och i bland när jag var förbi han på en kaffe eller rök så var hans flickvän där jag har aldrig haft problem med de . Och sen så en dag när jag kom till han så sa han att han och hans flickvän hade gjort slut och då slog de mig att de var mitt fel . 6 dagar senare efter de när jag har sovit där och bara umgås så märker jag att de var nå han skulle säga och då sa han att han inte kan hålla sig borta från mig och hans hjärta slår jätte fort så fort jag rör vid han . Och då erkände jag att jag gillar han med och jag aldrig har slutar gilla han. Och nu har vi varit med varandra och jag har träffat han ex och hört att hon är svartsjuk på mig för jag umgås med han så mycket och hon har sakt tänk så håller dom på och massa annat och hon vet inte att jag och han har gjort nå eller gillar varandra. Och jag är en väldigt känslig person som märker alla tecken och har jätte svårt att lita på någon :( Och hans ex har massa kläder hemma hos han hon har till och med en egen hylla där med grejer och hon var där för några dagar sen och tydligen skulle hämta grejer . Men de är ju massa grejer kvar och jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka eller säga ! Jag är inte alls svartsjuk av mig. Och jag vet inte om jag ska prata med han om de . Och han har typ gjort nyss slut med henne. är jag bara ett plåster på såret eller är de seriöst eller är vi bara vänner med fördelar ? Hur ska jag börja ett samtal om de ? Är så osäker,paranoid av mig . Ingen vet om oss och jag vet inte om han ens vill att någon ska veta:( Hjälp mig vad ska jag göra?

Annons:
Upp till toppen
Annons: