Annons:
Etikettövrigt
Läst 879 ggr
[ÍllCapítano.05]
4/6/15, 12:20 AM

KIK

Hej kära iFokus användare! Många som använder kik nuförtiden och man kan ju som bekant skapa grupper. Därför tänkte jag starta en grupp som kommer heta "tonåringarifokus" där får man skriva när som helst och om nästan vad som helst! 50 platser finns så först till kvarn om den blir full får någon annan jättegärna göra en till! Syftet är att man ska kunna chatta snabbt med varandra och för dem som inte är trygga med att skriva tillnågon finns nu möjligtheten när alla ser på så inge mobbing förekommer. Rörigt inlägg jag vet och ber om ursäkt men vi kanske hörs!:) Alltså sök upp gruppen tonåringarifokus och joina ha det gött //M

Annons:
Flöffo
4/6/15, 12:30 AM
#1

Hittar ingen sådan grupp.

//Flöffo

[ÍllCapítano.05]
4/6/15, 12:33 AM
#2

Den finns men jag kan heller inte hitta den när jag söker på den 😕

[ÍllCapítano.05]
4/6/15, 12:34 AM
#3

Vad heter du så lägger jag till manuellt

Semper_Solus
4/6/15, 12:41 AM
#4

Lägg gärna till mig också, mitt kik "username" är ShadowRize 👍

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

[ÍllCapítano.05]
4/6/15, 12:47 AM
#5

Ber om ursäkt! För att hitta gruppen på "ifokus" alltså inte tonåringarifokus! För att klargöra, gruppen heter tonåringarifokus men för att hitta den måste ni söka på iFokus! //M

stinakrok
4/6/15, 12:51 AM
#6

hur söker man på hashtags

Annons:
[ÍllCapítano.05]
4/6/15, 12:55 AM
#7

Du kan antingen söka #ifokus precis som att du skulle leta upp en vän eller bara söka på iFokus så kommer det komma upp "groups with this name"

Upp till toppen
Annons: