Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 3030 ggr
[pe3rks]
2015-04-08 22:10

Har inga intressen...

Insåg nyss att jag verkligen inte har några intressen alls. 
Har sällan något att göra, och känner ingen lust för något… Min syster har många intressen som hon jämt sysslar med, och jag har försökt "ta efter" dem, men det är liksom inget som passar. 
Försökt spela dator å sånt, men inget jag verkligen brinner för.

Vad har ni för intressen? Vill prova lite olika.
Börjar kännas allt för tråkigt och ensamt så fort man inte har läxor…😐

Annons:
Ghostbuster_99
2015-04-08 22:12
#1

Akvarium! Det är verkligen det mest avkopplande/intressanta du kan göra! :D

Hoseok
2015-04-08 22:19
#2

Mina intressen kortfattat är: Spela spel. Akvarium. Skriva berättelser. Forumsrollspel. Hästar. Testa gå ut och gå mer om du inte redan gör! Börja träna. Kanske börja i någon sport? Aldrig försent. Gillar du att lära dig saker? Självlär dig något! Ett nytt språk, eller varför inte lära dig bygga hemsidor med HTML och CSS?

wille_wille
2015-04-09 11:10
#3

Sådär kände jag också förut och då skaffade jag ett akvarium. Det bästa jag har gjort på länge 😃

Jag har 6 stycken nu med lite allt möjligt i och ska skaffa ett 7:e snart, om jag lyckas få mamma och pappa att förstå att jag verkligen behöver ett till😇

Om du vill läsa lite så  kan du gå in på akvariefisk eller akvarieräkor iFokus och kolla (beroende på vad du vill testa) 🙂

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

jela96
2015-04-09 14:42
#4

Mina intressen är djur, kaninhoppning, fotografering, spela xbox, måla med ritplattan och hålla på med grafisk design (hemsidor osv)

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

Mysan_
2015-04-09 17:38
#5

Själv gillar jag djur, ridning, spel (Howrse och Star Stable), fotografering och att rita mm. Något av det som låter intressant?

noraa
2015-04-09 19:23
#6

jag själv har inget intresse eller nått jag kan göra. då menar jag förrutom det självklara gå ut och äta med vänner , och titta på film. det är allt jag gör. och träffar inte ens så många vänner. så aa blir mest film och mat…:/

Annons:
[pe3rks]
2015-04-09 20:46
#7

Tack för alla tips! Låter bra allt ihop 🙂

Niniz
2015-04-09 22:54
#8

Ett husdjur? Kaniner, hund, katt, fåglar, getter kanske? :D

Mina största intressen är mina getter, kaniner, "vildmarksliv"(svampar, bär, spåra djur, klättra, orientera) läsa, skriva, baka, matlagning, dansa, fotografering, bloggning (som har förvånadsvärt, blivit en riktigt  kul sak att göra som jag verkligen uppskattar. Haha, kanske för att man måste dra sig ur soffan och göra något annars har man inget att blogga om ju XD) Skidor, simmning, teckna och allt som har att göra med Naruto såklart (Fanfics, fanart, själva animen ALLT, är beroende lol)  XD

Hoppas du fått lite motovation XD

Scorpio97
2015-04-10 20:18
#9

Jag läser mycket böcker, sitter vid datorn (forum, film samt spel), simmar, pysslar med djuren (hund, katt, hamster) och sen gör jag inte så mycket mer.


//Jessie

fsigge
2015-04-10 22:07
#10

Mitt intresse är kaniner, ta hand om, skriva faktatexter, inreda bur och aktivera. Djur är något jag kan rekommendera alla. Det är avkopplande och väldigt roligt.

Frida

NordicSunset
2015-04-11 00:22
#11

Mina intressen är: fotografera, spela sims, titta på youtubers, göra videos, hålla på med mina djur, måla naglar och ibland fixa med mitt hår. :))

Be the best version of you.

  • Zoella
Ellys
2015-04-11 08:52
#12

Djur och ridning. Jag tycker om att inreda burar, ta hand om mitt djur såklart och söka information om djur (typ mer avancerad). Jag gör inget utöver det och är sådär nöjd med det (blir lätt rastlös). Mina föräldrar har inget intresse i djur förutom ridningen så det är ju därför. Du kanske ska tänka på vilken typ av fritidsintresse du vill ha! Vill du ha något som innebär att du rör på dig mycket kan du pröva någon sport. Vill du komma ner i varv, slappna av eller något i den stilen kan du pröva yoga. Har du mycket tålamod kan du rita eller måla (finns kurser i sånt antar jag). :)

Upp till toppen
Annons: