Annons:
Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 832 ggr
smellcaramell
2015-04-17 22:04

Skor

Hej!

Jag söker efter tips på skor med lite "sula" på om man säger så då jag ska jobba hela sommaren och då kommer stå och gå extremt mycket och då skulle jag vilja ha tips på skor som ger lite avlastning för foten då jag i vanliga fall bara går runt i converse, ballerinaskor eller klackar och det är inte optimalt. Det jag söker är alltså tips på skor i lite mer träningsmodell, gärna billiga och helst ska de finnas i fysisk butik men webben gå också bra.

Har inte tänkt lägga ut enorma summor på dessa skor då jag förmodligen bara kommer använda de när jag arbetar i sommar och risken är att de kan bli förstörda. :) Alla tips mottages tacksamt. :)

Annons:
Carrosh
2015-04-18 08:50
#1

Både XXL och Stadium brukar ha en hel del bra sådana skor. Allra bäst är att du provar ut ett par, så du själv känner av att de sitter bra. XXL är nog både billigast och har störst utbud (beroende förstås på vilken stad du bor i).

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Kadoor
2015-04-18 17:33
#2

Tänker på ett par idrottsliknande skor med din beskrivning. Kanske inte de dyraste och bästa som finns, men de är ju ofta formade efter foten & har en bra sula som inte slits ut särskilt lätt. Det finns nog i de flesta sportbutiker, typ team sportia, XXL, Stadium osv osv. :) Att åka till en fysisk butik & prova är nog det bästa, som #1 skrev, eftersom att det är bra att prova dem först och känna hur skorna känns och så.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[Tilde]
2015-04-18 21:09
#3

Jag fick ett par neutrala svarta sneakers från Ecco av mamma som har rejäl sula och är jättebekväma! Så jag rekommenderar att kolla där 🙂

Upp till toppen
Annons: