Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 1083 ggr
[Stockholmsbruden]
4/22/15, 2:11 PM

HJÄLP

Jag har just tappat min mobil, gråtit i timmar, letat i timmar och mina föräldrar kommer bli så arga och besvikna, vad ska jag göra? Har gått ägen jag cyklade när jag tappade den, minst 10 gånger, varit hemma hos pappa och mamma för att kolla om jag tappat den där!:( Vad ska jag göra, hjälp:(

Annons:
Storip
4/22/15, 2:14 PM
#1

Är det en Iphone…det finns väl en app som heter hitta min Iphone? Annars kan man ju alltid sätta upp lappar om borttappade grejer.

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


Glass strut
4/22/15, 2:15 PM
#2

Förklara vad som hänt för dom och gå och kolla vägen där du gick i gräset tex ifall att den ligger där, kolla även fickor,väska osv .. Du kan inte ha glömt den i skolan eller ?

[Stockholmsbruden]
4/22/15, 2:16 PM
#3

Nej ingen iphone, hade ingen väska och hade den när jag kom hem innan jag gick ut och tappade den eftersom jag skrev ett sms innan jag kom ut, har altid fickan stängd men just idag måste jag ha glömt fast jag minns att jag stängde den eftersom jag skulle cykla och då du sar den lätt av

Hoseok
4/22/15, 2:18 PM
#4

Det finns nog inte så mycket att göra förutom att berätta för dina föräldrar vad som hänt.

Halvdansken
4/22/15, 2:27 PM
#5

Är du säker på att den inte ligger där hemma då?

Be en kompis gå med, och så ring till din telefon. Det gör alltid vi när min man inte kan hitta sin.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

_Fisken
4/22/15, 2:39 PM
#6

Vad ledsen jag blir för du är ledsen. Jag är själv förälder till en drös med flickor i tonåren och jag vet hur lätt hänt det är att telefonerna tappas bort eller skärmar spräcks. När de tappar/glömmer en (ny) blir man ju besviken och kanske tillfälligt arg (mest för oturen) men man vet ju av att telefoner inte är prylar som är direkt lätta att hålla reda på. 

Hoppas du hittar den. Om det är en Android så kan det finnas en "hitta-telefon-funktion". Jag tror Google har nåt sånt…. https://www.google.com/android/devicemanager

Annons:
[Stockholmsbruden]
4/22/15, 3:38 PM
#7

Hittad.

_Fisken
4/22/15, 3:56 PM
#8

Var låg den? :-)

[Stockholmsbruden]
4/22/15, 5:02 PM
#9

En gammal gubbe hittade den, han var väldigt konstig och läskig, försökte smyga in (vi gav han adressen) jag fick nästan smälla igen dörren på honom, jag var ensam hemma.

_Fisken
4/22/15, 5:59 PM
#10

Han kanske tyckte det var läskigt och lämna telefonen? :-) 
Men va bra att du fick tillbaka den!

[Stockholmsbruden]
4/22/15, 6:07 PM
#11

#10 Varför skulle det vara läskigt? Han kunde lagt den i brevlådan, den hade ett tjockt skal

Halvdansken
4/22/15, 7:21 PM
#12

Fick han nån hittelön?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

BettaSplendens
4/22/15, 8:08 PM
#13

Jag tyckte det var snällt av honom att lämna tillbaka den, inte alla som skulle göra det direkt..

Annons:
[Stockholmsbruden]
4/23/15, 6:58 PM
#14

Ja, snällt. Nej han fick ingen hittelön, han gick direkt efter att ha försökt komma in till mig, vart konstigt om jag örjat rotat fram hittepengar, den hade bara carit borta npgra timmar.

Honestyisdead
4/23/15, 7:50 PM
#15

#9 Hur hittade han din adress?

Halvdansken
4/24/15, 12:41 PM
#16

Spelar väl ingen roll hur länge den varit borta. Du var ju jätteledsen.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Upp till toppen
Annons: