Annons:
Etikettövrigt
Läst 622 ggr
Love Lejonhuvadekaniner
4/23/15, 8:29 PM

Rädd!!

Hej! Jag hatar vissa av mina klasskamrater dem kan bara gå och dö! Varje dag är det en som säger jag ska bryta upp ditt lås och slänga allt som finns där. En annan hörde när jag prata med min kompis att min kanin ska få kanin ungar. Då sa han jag tänker mörda dina kanin ungar:( Jag är jätte rädd för jag har mina kaniner ute. (Jag går i 7:an) Jag har ett lås där det är som en liten guld bricka på och den håller dem på att pilla på så jag har blivit så trött at jag tagit vårt den åt dem!:( Jag vet inte vad jag gjort honom. Och har gått med han sen förskole klass men han har blivit hel knäpp när vi började i 7:an vi har bytt skola och fått nya kamrater. Men blir bara så ledsen när dem säger att dem tänker mörda mina kaniner och slänga allt jag har. Sen har jag ju mobilen i skåpet för man får inte ha den på lektion. Men jag tar alltid med den till lektionen för är rädd stt dem ska bryta uppsluppet och ta den. Vad ska jag göra? Lämnar bryr sig inte känns det som! Dem säger åt honom men sen gör han samma sak igen!

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Annons:
Snuttefia
4/23/15, 8:34 PM
#1

Tala med rektorn och din(a) vårdnadshavare!

M.V.H Snuttefia

pernillaoscarsson
4/23/15, 8:34 PM
#2

Det är ju hot han ger dig. Be dina föräldrar ta tag i lärarna ordentligt. Det är inte ok att du ska gå och vara rädd för att ha ska göra verklighet av sina hot. Han kanske bara vill skrämma dig för att vara elak men hade jag varit du så hade jag faktiskt flyttat kaninen så att han inte kan komma åt den. För säkerhets skull.

Något måste dock göras så se till så att lärarna tar in både killen och hans föräldrar på något möte. Fortsätter han så får ni ju anmäla honom.

Upp till toppen
Annons: