Annons:
Etikettövrigt
Läst 424 ggr
capcap
4/27/15, 7:16 PM

Vad ska man göra?

Vet inte riktigt hur jag ska skriva utan att låta konstig men jag är femton, går alltså i nian. För några månader sedan la jag märke till en kille i sjuan som verkar som en grym(?!) kille om man kan uttrycka sig så, jag menar nu inte att jag gillar honom utan att jag skulle vilja lära känna honom och bli kompis med honom eftersom han verkar otroligt rolig och skojig att hänga med.

Men jag har två problem som stör mig väldigt mycket:

1. Han är som sagt två år yngre än mig vilket gör att folk kommer att regera om hur vi ens lärde känna varandra i skolan. Våran skolas elever har en tendens av att vara nyfikna.. nästan lite för nyfikna. 

2. Sedan så är det så klart min blyghet och att jag verkligen inte klarar av att gå fram till någon och prata så öppet. Skulle dock funka om han var ensam utan någon runt sig vilket är ytterst omöjligt. 

Kan inte heller ta kontakt med honom på nätet då han inte är aktiv på sociala medier. Glömde tilläga att när jag väl börjar prata med någon så blir jag snabbt öppen och skrattar mycket, har dock svårt att komma upp med bra konversationer haha!

Skulle bli så tacksam för svar då jag så gärna vilja lära känna honom! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: