Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 642 ggr
//Horselover//
4/30/15, 10:34 PM

Ensam...

är en tjej på 16 år som längtar så sjukt efter kärlek. asså klarar typ inte att kolla på kärleksfilmer, jag känner bara jag vill också! jag har aldrig haft ett förhållande, och jag blir bara skitnervös och konstig om jag ska prata med en kille. har bara tjejkompisar också… gud vill bara ha någon att prata hela natten med, känna mig älskad av, bara inte vara ensam…

sorry för extremt spretigt inlägg… men snälla kommentera, bara vad som helst. vill typ bara ha en kram…

Annons:
Rita-S
4/30/15, 10:46 PM
#1

Kram! Vad jag känner igen mig i den kännslan! Gick hela tonårstiden med presis samma kännsla, och önskte mig att nån kille skulle bli kär i mig med och inte bara mina klasspolare.. 🌺

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Hoseok
4/30/15, 10:47 PM
#2

20 virtuella styrkekramar till dig! Du kommer hitta någon. Du är fortfarande ung och har hela livet på dig. Oroa dig inte.

//Horselover//
4/30/15, 10:48 PM
#3

tack #1 #2

[Horse24]
5/1/15, 12:07 AM
#4

Jag vet precis hur det känns! Har aldrig haft någon kille som varit kär i mig, eller som tagit hand om mig lite extra. Är snart 15 och längtar redan efter kärleken. Vill ha en pojkvän som får mig att känna mig alldeles varm inombords.

Ensamheten är väl det största problemet. Det gör nästan ont i kroppen när man inte har någon nära sig. Hoppas alltid att jag en dag ska stöta in i den där drömkillen…

Kramar från mig, du kommer hitta någon till slut 🙂🌺

Rheen
5/1/15, 7:58 AM
#5

Du, jag vet hur du känner dig. Jag har aldrig haft ett förhållande, med betoning på aldrig. Jag irriterar mig lite på folk som kommer och säger: 'Nae, det var inget seriöst, så det räknas inte'. Jaha? Du har iallafall haft någon att vara tillsammans med, och haft en status som 'upptagen'. Det har inte jag haft. Själv har jag också problem att prata med killar, jag märker själv hur jag rodnar och blir nervös. Suck. Vi får bara hoppas att vi en dag hittar någon som betyder något. c: Ville bara säga att du inte är ensam, jag sitter i exakt samma sits som dig. Kram!

~ Rheen.

powerade
5/1/15, 1:42 PM
#6

Men alla ni här uppe, ni kan tänka att det är bättre att inte ha haft någon, än att ha haft flera idioter. Ärligt är det mycket bättre att längta efter att bli älskad än att vara med någon som "älskar en" och sedan bara krossa ens hjärta.
Massa goa kramar <3

Annons:
zakkris
5/1/15, 4:07 PM
#7

Kramar till dig, vet att det känns tufft och att de inte hjälper ett dugg när någon säger att det kommer och att man är ung osv. Men samtidigt vet man att man träffar en förr eller senare. Tacka vet jag nätdejting, fast det är INGET jag rekomenderar för de som är under 18 då det finns mycket idioter där ute, men de var via nätet jag hittade min sambo. Din/dina framtida killar finns där ute, du har bara inte träffat dom än :)

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Upp till toppen
Annons: