Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 999 ggr
Nirvana_Ophelia
2015-05-01 17:39

Olycklig kärlek

Först var det Björn som gjorde någon gravid,  sedan Victor sedan mexikanen sedan Jay sedan britten…så fort jag säger att jag gillar någon, blir nägon gravid med deras barn, det är inget jag hittar på.  =(  Allt är så jobigt och jag har inga känslor längre, känner mig helt död.  Orkar inte mer.  Var jag än vänder mig har de tjejer och barn! Och alla gamla tjejkompisar har fungerande kärleksliv. Jag börjar undra om et är ig dt är fel på? Ingen vill ha mig, jag är sjuk, tokg och gale, precis som d säger.

De tar folk från mi8g, för jag har inget att erbjuda, bara sjukdpm och elände.  Palar inte mer.  Är dessutom psykiskt sjuk, schizofren med neg. symptom, bipolär och depression, psykossjukdom, did (multiple  personality disorder),  gammal term.

Har psykiska men och sjukdomar.  Hur ska någo kunna älska mig? jag vet, ta tag i ditt lv och din hälsa,  din psykisk sjukdomn kan lindras, etc etc…

men vågar bara inte.   Hittar ignen att älska, och är 36 år.  Suck.  De sa dessu tom at jag aldigt kan jobba,  eller bo i New York som jag vill.:(

Annons:
vallhund
2015-05-01 17:52
#1

Vad har ditt inlägg med tonåringar att göra?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

kalindas
2015-05-01 17:56
#2

#1
Tänkte precis skriva och fråga detsamma. Men du hann först.

#0
Finns flera andra sidor bl.a. Ensamhet i fokus där du kan få bättre stöd och hjälp.

/Elisa

Aleya
2015-05-01 18:09
#3

Tror detta passar bättre i något annat forum så som psykologi eller dylikt. Jag kan tyvärr inte ge några råd du inte fått. Visst är det tråkigt det du beskriver. Men är det så att du börjar gilla folk som redan är upptagna eller? Tycker att det omöjligt kan bli så varje gång. Eller så är det du som uppfattar det så.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Tjeja
2015-05-01 22:25
#4

Fel forum… kan någon moderator låsa tråden eller hjälpa till att flytta den till ett där det passar bättre?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: