Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 811 ggr
pennydog
5/1/15, 9:38 PM

(X) Ätstörning?

Mitt liv suger just nu och allt händer på en gång. Efter allt som har hänt så vågar jag inte lita på vuxna eftersom jag är rädd att bli sårad, bortviftad eller kränkt som jag blev när jag va liten. Jag har insätt att min relation med mat är inte som den har varit och allt går i perioder. I bra perioder så äter jag precis som vanligt utan ånges och träningsbehov. Men i dom dåliga perioderna så blir det som om skuldkänslorna och ångesten äter upp en innefrån. Jag mår skit för att jag åt så pass bra förut, utan att ha tränat och utan skuldkänslor. Jag vet att jag måste prata med någon och jag har pratat med mina kompisar (vilket jag ångrar eftersom jag inte vill att dom sk må dåligt). Jag växte upp med två storasystar men jag va aldrig den lilla gulliga som kom undan med allt. Jag ville visa att jag var lika duktig vilket var omöjlig för dom är 9 och 7 år äldre. Min yngsta syster har en väldigt annan kroppsform (vilket vi alla har) men jag jämför mig ändå med henne. Det känns som om hon har allt. Pojkvännen, jobbet och kroppen. När jag var liten hade jag stora problem med astma och det var då som jag för första gången fick höra att jag är överviktig. Det har satt spår… Håller jag på att få en ätstörning??

Annons:
pennydog
5/1/15, 9:39 PM
#1

Skulle någon kunna sätta en X i rubriken?

pennydog
5/1/15, 9:39 PM
#2

Skulle någon kunna sätta en X i rubriken?

pennydog
5/1/15, 9:39 PM
#3

Skulle någon kunna sätta en X i rubriken?

Cragan
5/1/15, 9:47 PM
#4

ågren för att du ätit bra jo jag skulle säga att du har ätstörning redan tyvärr.

gissar på att du skulle behöva prata med ett proffs om både dina tankar kring föda och din tillit för vuxna fast tror det är viktigt för dig att få tag på någon bra psykolog som faktiskt lyssnar då finns tyvärr dom som ej gör det.

dansafastingenser
5/2/15, 10:10 PM
#5

Gumman, jag skickar ett meddelande till dig.

/äckligt anonym.

Upp till toppen
Annons: