Annons:
Etikettövrigt
Läst 1213 ggr
[[Mellebelle]]
2015-05-03 21:50

praktik kläder på djurmagazinet??

Imorgon ska jag börja min praktik på djurmagazinet deras klädkod är svarta byxor och antingen röd eller svart tröja. Det jobbiga är att jag inte har några svarta byxor just nu! Undrar om man kan ha på sig tränings byxor med vit text på dessa tränings byxor med texten "start me up" eller kan man ha vanliga mjukisar? Man ska ju klä sig "soft" men jag har inga vanliga svarta jeans just nuuuu.. vågar man ha på sig tränings byxorna utan att dom tyck man e dum i huvudet typ haha..

Annons:
[Majbot]
2015-05-03 21:54
#1

Du får helt enkelt säga att du inte hade några andra och att du inte har råd att köpa nya, ev. att du kan köpa i veckan. Det kan omöjligen vara ett krav på ett barn att följa ett företags klädkod till punkt och pricka.

[Forest]
2015-05-03 22:12
#2

Har du mörka jeans för jag tror det ser snyggare ut med mörka jeans. Sen är det bara säga att du inte har svarta jeans, jag tror inte det är så farligt om det bara är en kortare tid du ska vara där att ha vanliga jeans :) Sen kan du givetvis höra vad dom tycker om mjukisbyxor

Imasy
2015-05-04 16:10
#3

Frågan är väl om de är så petiga när du "bara" är praktikant? Är det för en längre eller kortare period?

[[Mellebelle]]
2015-05-04 20:23
#4

De löste sig Tack för tipsen!

Upp till toppen
Annons: