Annons:
Etikettövrigt
Läst 1730 ggr
Gaiezza
5/11/15, 9:40 PM

Kik (återigen)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så galet, äckligt trött alla jävla personer som inte har något hyfs alls. Speciellt dom som nu skriver till mig. Fy säger jag bara, jag hoppas personen ser detta och verkligen skäms. Jag är så äcklad och blir så galet arg på sånahär respektlösa människor. Tagga ner! Jag vill inte att en jävel skriver till mig igen tack.

Bacon, svaret är bacon. 

Annons:
Gaiezza
5/11/15, 9:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här har vi en till.

Bacon, svaret är bacon. 

felle-j
5/11/15, 9:52 PM
#2

Hemska personer det där. Blocka de bara så slipper du skiten.  Förstår inte hur folk kan ha så lite vett i skallen att de skriver så där till andra. De måste ju verkligen vara helt pantade!

Flöffo
5/11/15, 10:05 PM
#3

Blocka och låt bli att skicka bilder till idioterna!

//Flöffo

Gaiezza
5/11/15, 10:06 PM
#4

#3 men tror du att jag är så pantat och skickar bilde rtill personer som jag inte vill prata med? Personewn i fråga har tagit min profilbild och skickat till mig.

Bacon, svaret är bacon. 

Flöffo
5/11/15, 10:21 PM
#5

#4 Jag tror ingenting ^^ Stog ingenting annat i inlägget så drog väl en förhastad slutsats eftersom att det såg ut som att det var två olika bilder i båda inläggen, mitt fel :) Men aa, har inte mycket mer att säga än att de är helt tomma i huvudet och att jag inte förstår mig på sådana personer. Att man ens har hjärta att säga något sånt är helt sjukt. Hoppas innerligt att du inte tar åt dig ens ett ord av vad de säger.

//Flöffo

Gaiezza
5/11/15, 10:28 PM
#6

#5 Förlåt om jag lät så otroligt otrevlig, men är trött på att sånthär kommer in varenda dag, hela tiden. Riktigt störande.

Bacon, svaret är bacon. 

Annons:
cecval
5/11/15, 10:44 PM
#7

Finns det någon anledning att ha kik ens om du bara får sånna meddelanden? Kan man blocka på kik så gör det o man kan väl göra så att det bara är ens vänner som skriver till en eller ngt? :)

[Tilde]
5/11/15, 11:26 PM
#8

Jag tog bort kik då det var massa random snubbar som skrev hela tiden. Kändes inte värt min tid. 😛

Gaiezza
5/12/15, 10:51 AM
#9

#7 Jag vill inte behöva ta bort saker pga idioter. Jag pratar med mina kompisar via kik osv.

Bacon, svaret är bacon. 

Flöffo
5/12/15, 11:51 PM
#10

#6 Det är okej. Jag blev också sur (inte på dig utan när jag såg vad de skrivit), därav det kanske verkade "aggressivt" :) 

Du kan inte byta kik då? Alltså bara skapa en ny och skriva till dina kompisar att du har bytt och sen sluta logga in på den gamla? Annars finns det nog inte så mycket mer att göra än att bara blocka folk du inte vill snacka med. Det går ju fortare nu med den nya uppdateringen, dock vet jag inte hur många som skriver till dig. För mig är det endast 0-3 personer per dag så det är inte så hemskt jobbigt i alla fall.

//Flöffo

powerade
5/14/15, 3:46 PM
#11

du kan alltid blocka, eller säg ifrån å fråga vadfan han håller på med.. de brukar jag glra, skäller värre än en aggressiv hund;)

[134643]
5/14/15, 6:08 PM
#12

Alltså helt ärligt känner jag väl att du antingen får byta kik och göra en för enbart dina vänner eller blockera personerna du inte vill ha kvar. Jag vet att du gjort inlägg tidigare där du bett människor sluta skriva till dig, men du kan ju inte förvänta dig att alla ska göra som du ber, utan får ta hand om saken själv. Så svårt är det inte att klicka blockera så slipper du stressa upp dig så mycket över det.

Aleya
5/15/15, 1:00 PM
#13

Blockera vederbörande. Sen skulle jag vara försiktig med att lägga ut ev kik (eller annat) offentligt. Nu kan man säkert söka på folk, men för att eliminera risken att få kontakt med folk man inte vill ha att göra med.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Upp till toppen
Annons: